Brojke koje govore koliko vas je svratilo na ovaj blog!
GDJE SE NALAZIMO
MALA DVORANA
Osnovne škole "Nikola Tesla"
Matetićeva 67
PREČKO-ZAGREB
===========================
GRUPE:
RITMIKA
3-4 godine
5-6 godina
............................................................. KIDS JAZZ DANCE
7-11 godina
.............................................................. JAZZ DANCE
11-13 godina
14-17 godina
18 i stariji
.............................................................. PLESNA REKREACIJA
za sve koji žele rekreativno
vježbati i plesati uz dobru
atmosferu, za svoju dušu.
OVO JE NEŠTO ZA VAS!
..............................................................
Ovogodišnji susreti plesnih grupa na Trešnjevačkoj plesnoj sceni (Treps) održat će se u ožujku i travnju, a tijekom njih predstavit će se plesne grupe iz cijele Hrvatske. Nastupit će 95 plesnih grupa s 2400 plesača. U nedjelju, 29. ožujka, u 19 sati, na programu su Urbani plesni izrazi (street dance).
Program koji slijedi:
17, 18. i 19. travnja 2009., u 19 sati, na programu su Suvremeni plesni izrazi i Show Dance
24. travnja 2009., u 19 sati, na programu su Show, musical, jazz i društveni ples
25. travnja 2009., u 12 i 19 sati, na programu su ponovo Show, musical, jazz i društveni ples
26. travnja 2009., u 19 sati, na programu su Klasični plesni izrazi
Susreti plesnih grupa omogućuju javno predstavljanje neprofesionalnim plesnim grupama i ansamblima koji nemaju vlastitu scenu, te potiču razvoj univerzalnog govora tijela i pokreta koji razumiju svi, bez obzira na jezik kojim govore.
Festival plesa i neverbalnog kazališta Svetvinčenat, koji slavi desetu godišnjicu osnutka, održat će se od 24. do 28. srpnja u tom malom istarskom mjestu, izvijestili su organizatori.
Na ovogodišnjem festivalu nastupit će plesne skupine iz Njemačke, Belgije, Kube, Švicarske, Španjolske, Poljske, Portugala, Izraela i Srbije. Program će biti koncipiran na dvije pozornice, na jednoj pozornici predstavit će se radovi svjetske plesne produkcije, a program na trgu ugostit će umjetnike neverbalnog teatra, novog cirkusa i radove vezane uz sam prostor izvođenja.
Popratni program bavit će se odnosom plesa, festivala i mjesta iz kojeg je i za koji nastao. Kroz presjek recentnih video-projekcija, razgovora s umjetnicima, edukativnih radionica pokušat će se publiku Svetvinčenta pretvoriti u sukreatore festivala.
rafaela.petrovic@min-kulture.hr
culturenet.hr
S oko 150 žanrovski različitih predstava suvremenog plesa, u dosadašnjih devet godina festival se potvrdio kao važno ljetno odredište plesnih stručnjaka i ljubitelja plesne umjetnosti. Ugostio je renomirane plesne skupine i koreografe iz cijeloga svijeta, a iz godine u godinu sve je posjećeniji, ističu organizatori. U sljedećim godinama festival bi trebao prerasti u Mediteranski plesni centar. (Hina)
Svjetski poznati koreograf koji je napravio stotinjak koreografija, osnovao trupu za stare plesače i većinu svoje karijere bio vjeran jednoj kazališnoj kući, Nederlands Dans Theateru.
Jiří Kylián rođen je 1947. godine u Čehoslovačkoj. Njegova majka bila je čudo od djeteta koje je svojim plesnim predstavama punilo kazališta već u desetoj godini, no Jiří u mlađim danima nije pokazivao sklonost prema plesu nego prema cirkusu - pa je tako i vrlo rano počeo trenirati da postane akrobat. Međutim, kad se akrobatska škola zatvorila, majka ga je odvela na balet, i to je bilo iskustvo koje mu je promijenilo život. A sve to dogodilo se do njegove devete godine, kad je počeo plesati u školi nacionalnog baleta u Pragu. S petnaest godina upisao se na praški Konzervatorij, a s dvadeset je dobio stipendiju i otišao se usavršavati u London u Royal Ballet School.
Profesionalnu karijeru započeo je u Stuttgartskom baletu, gdje je stigao na poziv tadašnjeg ravanatelja, koji mu je predavao u Londonu. Osim što mu je dao posao kao plesaču, John Cranko ponudio mu je i da napravi koreografiju unutar programa Noverre Gesellschaft, koji je služio otkrivanju i pružanju prilike mladim, talentiranim umjetnicima. Tako je Kylián napravio svoju prvu koreografiju - Paradox (1970).
1973. godine napravio je prvu koreografiju (Viewers) za Nederlands Dans Theater i time započeo novu eru te kazališne kuće. NDT se zainteresirao za njegov rad nakon turneje u Sttutgartu, gdje su imali prilike vidjeti njegov rad. Sttutgartskim je baletom tada, nakon smrti Johna Cranka, ravnao Glen Tetley, koji je imao ogroman utjecaj na Kyliánovo viđenje plesa/koreografije kao odnosa tjelesnosti i prostora.
Sarabande (1990)
Falling Angels (1989)
Kad počne raditi na novoj koreografiji, Kylián kaže da uđe u plesni studio imajući sve u glavi, no nakon dva koraka sve ispari. Smatra da je to dobro jer daje priliku plesačima da doprinose procesu rada. Manji dio njegovog opusa pleše se na špicama, jer smatra da one plesu donose specifičnu kvalitetu koja mu ne odgovara uvijek.
Iako je kao koreograf poznat upravo po svojim duetima, Kylián za sebe kaže da je kao plesač bio grozan partner.
Prvo izdanje novopokrenute varaždinske manifestacije zbivat će se od 20. do 22. ožujka, a osim plesa i performansa (iz naslova) donosi i izložbu, radionicu, koncert i - tulum.
Da Varaždin dobija novu plesno-performersku manifestaciju koja će se odvijati tijekom 4 termina u isto toliko godišnjih doba, javili smo vam još ovdje, a sad je konačno došlo vrijeme i da vam predstavimo njezino prvo - proljetno izdanje.
Naime, manifestacija Dani performansa i suvremenog plesa nastavak je, te nova i proširena verzija festivala Dana hrvatskog performansa koji se posljednjih 8 godina u Varaždinu održavao krajem kolovoza. Dodavanjem suvremenog plesa u program Dana performansa, kažu organizatori, zaokružuje se konceptualna cjelina koja kao takva komunicira s većim brojem publike i koja posjeduje veći potencijal za širenjem na regionalnoj razini, te potencijal za razvijanjem partnerskih odnosa s festivalima i kulturnim organizacijama diljem Europe.
20. - 22.03. 2009. Proljeće
PETAK, 20.3.
18:00 - OTVORENJE IZLOŽBE 1. Bienale kazališnog plakata
Mjesto radnje: HNK, Velika koncertna dvorana
Zašto Bijenale kazališnog plakata u Varaždinu?
Varaždin je, uz Dubrovnik i Zagreb, grad s najduljom kazališnom tradicijom u Hrvatskoj. Isusovačko barokno kazalište djelovalo je ovdje bez prekida od 1636. do 1773., a prvo stalno profesionalno kazalište osnovano je 1898. Sadašnja kazališna zgrada koju je projektirao čuveni bečki arhitekt Herman Hellmer podignuta je 1873. Najstarija sačuvana perioha u Hrvatskoj je perioha varaždinske predstave Alvaros Luna od 15. IX. 1710. Tiskana je na latinskom u Grazu. Periohe su bile nešto kao plakat i program ujedno.
U drugoj polovici 20. stoljeća, osobito od 1970-ih, varaždinsko je Kazalište prednjačilo u Hrvatskoj po suvremenom kazališnom izrazu, ali i dizajnu. Od početka 1980-ih uobičajila se sintagma varaždinski kazališni plakat. Vremenski se to podudara s kazališno-dizajnerskim djelovanjem akademskog slikara i dizajnera Gorana Merkaša (1950. - 1996.), čije ime će nositi nagrada na Bijenalu za najbolji plakat. Merkaš je kontinuirano dvadeset godina kreirao za varaždinski HNK plakate i ukupni vizualni identitet. Godine 1996. dobio je nagradu za najbolji kazališni plakat u Hrvatskoj i sudjelovao je na 3. Internationaler Theaterplakat Wettbewerb Osnabrück. Kao slikar stekao je reputaciju vrhunskog majstora crteža.
Na Prvom bijenalu sudjeluju autori plakata za gotovo sva hrvatska kazališta u sezoni 2007./2008. Izloženi su (i u katalogu izložbe reproducirani) svi prispjeli plakati; na taj način izložba (i katalog) omogućuju potpuni uvid u recentno stvaralaštvo na ovom području u Hrvatskoj. To je početak; već 2. bijenale kazališnog plakata u Varaždinu neće biti ograničeno na Hrvatsku. Prvi korak biti će poziv na sudjelovanje autorima iz, kako se kaže, zemalja u okruženju.
20:00 - PLESNA PREDSTAVA - “Drugo za jedno“, režija/koreografija: Matija Ferlin, Hrvatska
Mjesto radnje: HNK, Velika scena
21:30 - URBANA PLESNA AKCIJA - “Autobiografija diskografija“, autor: Samo Gosarič, Slovenija
Mjesto radnje: HNK, Klub Europa Media
Režija, koncept, ples: Samo Gosarič
Koreografija, ples: Jelena Milovanović
Glumci: Špela Petrič, Žan Trontelj
Projekt gleda na pop glazbu od unutra, bez distance. Osobna diskografija je s jedne strane nešto sasvim osobno, a istovremeno nešto sasvim društveno. Događa se u međuprostoru između glazbenih trendova, vremenskih momenata, osobnih životnih okolnosti, temperamenta, životnih principa pojedinaca, te lokalnog radija, ali i prodavaonice ploča. Pri tome nešto društveno sveprisutno postaje domena osobnog, a osobno postane nešto, na što si netko treći prisvaja autorsko pravo.
Autobiografija diskografija je glazbe-ni performans, u kojem se glazba ne može čuti (ovdje je glazba zaštićena). Kroz postupke kopiranja, prevođenja i prisvajanja je glazba po dvjema linijama - kroz ples i kroz kazališni govor - dovedena iz društvenog preko osobnog opet nazad u javni prostor - prostor izvedbe. Izbor glazbe u toj jednosatnoj instalaciji je (bio) osoban, dakle do kraja determiniran I potpuno omiljen.
“Kakav je soundtrack tvog života?”
21:30 - OPENING PARTY - Ideja se slavi!DJ line up: DJ Harry Potters Evil Sister ft. DJ Mijau
Mjesto radnje: HNK, Podrumska scena Rogoz
Vatreno krštenje mlade varaždinske DJ nade - DJ Mijau, uz podršku austrijskoj publici već dobro znane Harijeve Zle Seke! Obujte svoje najdraže cipele za plesanje, obucite svoju najsjajniju garderobicu i budite spremni na - PLES!
SUBOTA, 21.3.
19: 30 - KONCERT - Zoran Predin, Slovenija
Mjesto radnje: HNK, Velika scena
22:00 - FANTASTIČNA PROLJETNA VEČERA - JESTIVA IDEJA!
umjetnici plesne improvizacije Nino Bokan, Ivana Rončević, Nina Kurtela, Petra Hrašćanec, Sanja Tropp Frühwald,… i kuhar Darwin Butković
konceptualiziraju fantastičnu proljetnu večeru uz kuharsko plesni performans!
Mjesto radnje: Atelje Darwina Butkovića
Dani performansa i suvremenog plesa predstavljaju novi format spajanja dvije naizgled nespojive forme - gastronomiju i plesnu improvizaciju! Kroz sva 4 ovogodišnja termina, uz pozvane vrsne umjetnike plesne improvizacije, glazbenike i majstore kulinarstva, posvetit ćemo se često zanemarenom formatu improvizacije u svom najsuvremenijem obliku kako bi istražili njen razuzdani potencijal, njenu slobodu, spontanost i sirovu snagu.
Ova serija impro - kuharskih performansa pod nazivom “Jestiva ideja!” otvara slobodan pristup gastronomskim užicima u stvarnom vremenu (”real time”), nudi interaktivan pristup posjetitelju koji prestaje biti tek puki konzument već postaje sudionikom ovog neobičnog, a slasnog eksperimenta. Dislociran iz klasičnog mjesta zbivanja (restorana), a bez ikakvog pritiska o stvaranju konkretnog umjetničkog djela, već upravo podložna svim raznolikim formama improvizacije, kuhanje postaje stvarna, opipljiva i okusna umjetnost.
Prvi od 4 takva ekskluzivna događaja odvijat će se pod kuhačom poznatog varaždinskog umjetnika i kuhara Darwina Butkovića i petero plesnih umjetnika pozvanih iz Berlina i Zagreba! Dobar tek!
NEDJELJA 22.3.
17:30 -18:00h i 19:00 -19:30h PERFORMANS - “The Love piece“, autori/izvođači: , Hrvatska/Poljska/Francuska
Mjesto radnje: HNK, klub Europa Media
Koncept: Anna Achimowicz, Nino Bokan, Alice Chauchat, Pravdan Devlahović, Oliver Frljić,
Zvonimir Kvesić, Ivana Pavlović, Ivana Rončević, Nina Sakić, Una Vizek
Izvode: Anna Achimowicz, Goran Bogdan, Nino Bokan, Pravdan Devlahović, Dean Krivačić, Zvonimir Kvesić, Ivana Pavlović, Ivana Rončević, Nina Sakić, Una Vizek
Produkcija: Eksperimentalna slobodna scena / Ko-produkcija: Studentski Centar - Kultura promjene, Zagreb
20:00 PLESNA PREDSTAVA - “Koncert za dangubu i zgubidana“, koreografija: Rajko Pavlić, Liberdance
Mjesto radnje: HNK, Velika scena
20.-22.3.
RADIONICA SUVREMENOG PLESA - “INDIVIDUALNI NAČINI KRETANJA”Voditeljica: Petra Hrašćanec Herceg / Dance Lab Collective, Hrvatska
Termini:
Petak, 20.3. 17:30 - 18:00 i 18:30 - 20:00
Subota, 21.3. 10 -12 i 12-14
Nedjelja, 22.3. 10 - 12 i 12 - 14
Mjesto radnje: HNK, Komorna dvorana
Težište ove radionice biti će na tehničkom osvještavanju tijela i anatomskom i individualnom upoznavanju pojedinih obrazaca gibanja. Pojam cjelovitosti i pojam fragmentiranja biti će obrađeni sa podjednakom važnošću a probati ćemo i približiti pojmove impulsa i namjere, na novi način, kroz brze i dinamične kombinacije.
Pošto tehniku Petra smatra nužnom samo u smislu veće kreativne slobode raditi ćemo i na oslobađanju straha od improvizacije i smišljanju novih individualnih načina kretanja.
U praksi početi ćemo sa zagrijavanjem stopala i povezivanja s podom , zagrijavanjem centra i perifernih dijelova tijela. Raditi ćemo uglavnom kroz kraće i duge fraze na podu i gore, a klas ćemo završiti sa skokovima i završnom koreografijom. Improvizacijski dio radionice počinjemo sa laganim “opuštanjem” u kreativnom smislu , preispitujući da li uopće postoji “dobro” i ” loše” u individualnoj kreaciji a završiti ćemo sa osvještavanjem grupne instant kompozicije.
Petra Hrašćanec Herceg plesno školovanje započela je u Zadru u Glazbenoj Školi Blagoje Bersa a potom ga nastavila u Zagrebu u srednjoj školi za ples i ritmiku “Ana Maletić”. 2004 godine upisuje plesnu akademiju u Salzburgu “Salzburg Experimental Academy of Dance”. Osim dugogodišnjeg rada u Zadarskom plesnom ansamblu izdvaja se još i rad u Studiju za suvremni ples u Zagrebu i umjetničkoj organizaciji dance_lab collective čiji je suosnivač. Tokom dosadašnjeg rada susrela se sa mnogim pedagozima izmedju kojih izdvaja najvažnije: Ted Stoffer, Anton Lachky, Matej Kejžar, Matthew Willam Smith, Jozef Fruček, Linda Capetanea, Trisha Baumann, Milan Kozanek, Martin Sonderkamp, Bruno Caverna, Andrew Harwood, Eileen Standley, Susan Rethorst, Elizabeth Farr, Charles Linnehan, Sanna Myllylahti, Susan Klein, David Zambrano, Francesco Scavetta, David Hernandez. Sudjelovala je i u mnogim predstavama u Hrvatskoj i inozemstvu a neke od njih su: “Observing,observing” - Matthew William Smith,”Sites” - Begüm Erciyas, “Priča o nečistim poslovima” - Sanja Petrovski, “….2…..4..” - Zoe Knights, “Happy days” - Charles Linnehan, “Cheerleaders” - Superamas, “Untitled” - Martin Sonderkamp, “THC positive” - Katarina Đurđević , “Giselle”- Adriaan Lutejin, Ružno pače” - Desanka Virant, Fuštan”-Jasna Frankić Brkljačić.
Od autorskih radova izdvaja: “feeturing…”, “Sjedi, 13, “Amaretto”, “” ,”Windows 2004.”
Pedagoški rad uključuje držanje profesionalnih klaseva u Studiju za suvremeni ples, Zagrebačkom plesnom ansamblu i ansamblu pri MCUK u Zagrebu, predavanje na SEAD akademiji, rad u Osnovnoj školi za balet i ritmiku (Zagorska) u Zagrebu i treninzi Zadarskom plesnom ansamblu u Zadru.
Osvaja prve nagrade na natjecanju učenika plesa u organizaciji HDGPP-a a od svih nagrada najdraža joj je druga nagrada na državnom natjecanju koju su osvojili njeni učenici prvog razreda osnovne škole za balet i ritmiku 2004 godine.
Ograničen broj polaznika, predbilježba obavezna na telefon 091/8822351
Audicija-radionica španjolske koreografkinje Monice Gomis, 'A Woman With a Plan', organizira se u Zagrebu, u prostorijama Ekscene / CeKaO, od 13. do 15. svibnja. Prijave se primaju do 30. travnja.
Audicija-radionica koreografkinje Monice Gomis radi potreba projekta iznimno gostuje u Zagrebu te u Istanbulu gdje umjetnica planira selektirati po jednog plesača/izvođača iz svakog grada.
Prijave za audiciju-radionicu dostaviti zajedno s životopisom (eng ) zaključno do 30.travnja na adresu: mail-to-eks@mi2.hr
Za sva dodatna pitanja: mgomis@gmx.de
Rad na projektu / probe planirane za kolovoz - rujan 2009. u Münchenu. Premijera i reprize predstave: rujan 2009 - 5 dana u Münchenu i St.Gallenu. Troškovi puta i smještaja pokriveni su od strane Monice Gomis. Autorski honorar: 2000 €, honorar po gostovanju / reprize projekta: 250€..
'U novom projektu 'A Woman With a Plan' istražujem različite načine manipulacije, straha koje stvaraju socijalni sustavi, individualne iluzije u različitim kulturama i utjecaje na osobe, na fizis i psihu.
Da li je smisao slobode u životu zaista neovisan o izolaciji i strahu? Postoje li uvjeti pod kojima ljudi mogu biti potpuno neovisni bez osjećaja izolacije? Kako na pojedince utječe njihova kultura te kako izražavaju te razlike? Htjela bih istražiti ovu složenu temu, odnos između pojedinaca, slobode, straha i manipulacije kao komunikacijskih sredstava, osobito u različitim europskim gradovima. Putovanje počinjem u Münchenu, nastavljam preko Zagreba i a završavam u Istanbulu. Čitavo vrijeme putovat ću vlakom kako bih iskusila promjene pejzaža, vlastita razmišljanja i sebe kako se krećem polagano i pažljivo kroz promjenjiv krajolik. U zagrebu i Istanbulu održat ću jednotjednu radionicu na temelju svojih iskustava kako izabirem plesača za produkciju.
U funkciji koreografa usmjerit ću cijeli projekt: jedan od mojih ciljeva za ovaj rad jest integrirati različite i raznolike improvizacijske tehnike. Proces rada i probi za komad nastao je kako bi svakom plesaču dopustio razvijanje vlastitih pokreta i omogućio vlastitu interakciju i identifikaciju. Volim stvarati intenzivnu razmjenu i različite atmosfere, zadržati značenja, slike, misli perspektive i dinamike. Različite realnosti našeg života, pod utjecajem različitih kultura, također su izvor za kreiranje komada.' Monica Gomis
Trenutni sudionici projekta:
- ideja i koncept: Monica Gomis
- koreografija: Monica Gomis
- dokumentacija: Taras Compta
- interpretacija / ples: Judith Hummel, plesači ioz zagreba i Istanbula
- glazba: Christoph Reiserer
- kostimografija: Robert Kiss
- dizajn svjetla: Michael Bischoff
- scenografija: Markus Schöngruber
- organizacija: Susanne Weinzierl/ Monica Gomis
- asistenti: Xenia Gaya
- web dizajn: Eduardo Navarro
- pr: Cristiane Pfau
Jedna od najvažnijih europskih plesnih scena, londonski Sadler’s Wells, u potrazi je za novim koreografskim i plesnim zvijezdama. Audiciji mogu pristupiti kandidati iz cijelog svijeta, pod uvjetom da su punoljetni, te da su u stanju uploadati vlastiti uradak na - YouTube.
Print Sadler’s Wells londonski je plesni centar o čijoj važnosti i utjecaju najbolje svjedoči popis kućnih (associate) umjetnika udomljenih na tamošnjih 6 pozornica: Matthew Bourne, George Piper Dances, Akram Khan, Russell Maliphant, Sylvie Guillem, Christopher Wheeldon, te trupa Random Dance Waynea McGregora.
U potrazi za njihovim nasljednicima, Sadler’s Wells odlučio je iskoristiti sva raspoloživa sredstava, pa je pokrenuo četverogodišnji Global Dance Contest ilitiga on-line audiciju koja će u svake od iduće četiri godine pobjednicima donijeti nagradu od Ł2,000, plaćene putne troškove (s bilo koje lokacije u svijetu), te priliku da u živo nastupe na glavnoj pozornici Sadler’s Wellsa u sklopu programa Sadler’s Wells Sampled. Kulminacija natjecanja bit zbit će se 2012., kad će na već spomenutoj sceni zajedno nastupiti pobjednici iz svake od četiri godišnje audicije.
Audiciji, koja se sastoji iz dvije faze,pristupiti mogu plesači iz cijelog svijeta, pod uvjetom da su u vlastitoj domovini zakonski punoljetni! U prvoj fazi natjecatelji moraju napraviti video snimku vlastite koreografije i istu uploadati na YouTube, kako bi je potom ocijenio žiri koji čine umjetnički ravnatelj Sadler’s Wellsa, Alistair Spalding, jedna od sutkinja britanske vezije ‘Plesa sa zvijezdama’, Arlene Philips, solistica Royal Balleta, Zenaida Yanowsky i dobitnik nagrade Turner, Martin Creed.
Žiri će potom odabrati 10 finalista, od kojih se onda očekuje da naprave nove koreografije, a među čijim će videosnimkama na YouTubeu o pobjedniku odlučivati - publika!
U obzir za natjecanje dolaze ama baš svi plesni žanrovi i oblici, a da stvar bude bolja, ukoliko nemate vlastitu glazbenu podlogu za koreografiju ili nemate autorska prava glazbu koju biste željeli koristiti, organizatori su vam odlulili dodatno olakšati život, nudeći besplatno za download čak 30 različitih melodija. Ako ste pak glazbenik i htjeli biste da se neka od vaših skladbi nađe na tom popisu , u Sadler’s Wellsu vam nude i tu opciju.
Sve u svemu - zvuči kao prilika koju ne bi trebalo propustiti, a ako smo vas uvjerili, organizacijske detalje i prijavnicu potražite ovdje!
Drugi međunarodni festival cabareta, na kojemu će biti izvedeno 12 domaćih i stranih cabaretskih predstava, održat će se od 13. do 27. ožujka u Zagrebu, u organizaciji Glumačke družine Histrion.
Festival je posvećen zagrebačkoj cabaretskoj tradiciji i cabaretskom umjetniku Mladenu Crnobrnji Gumbeku (1939. - 2000.). Na otvaranju bit će izvedene Arsenove teatralije, u kojima uz Arsena Dedića i Gabi Novak sudjeluju i Branka Cvitković, Goran Grgić, Žarko Potočnjak, Sanja Marin, Zlatko Vitez i drugi glumci.
Talijanski Cafe sconcerto iz Mestre, u režiji Salvatora Esposita, predstavit će društvenu i političku satiru 'Najbolje od ...', a Teatar Montanense iz Zagreba stand-up komediju 'Glavom kroz zid' u izvedbi Siniše Ružića.
Varaždinski HNK gostovat će sa dječjom lutkarskom predstavom 'Vrak, mrak i seljo beljo ili veliki požar vu vararaždinu ili zdiganje crikve svetog Florijana' u režiji Dubravka Torjanca, a ITD iz Zagreba izvest će 'Carstvo radosti' u režiji Mirana Kurspahića.
Bugarska 'Pro rodopi art centre & smolyan drama theatre' izvest će lutkarsko glumačku predstavu za djecu i odrasle 'Nakinđurena koka' u režiji Petra Todorova.
Zagrebački UO ActLab Željka Vukmirice izvest će predstavu 'Petritza und Millitargrenzemusik', a Milan Lane Gutović, beogradski glumac, 'Običnu večer' jednu od kultnih predstava beogradske publike.
Kerempuh nastupa s predstavom 'Jebote, koliko nas ima' u režiji Franke Perković, a glumica Arijana Čulina 'Za Europu spremni'.
Zagrebačko kazalište Smjehotići izvest će 'Lude muškarce', američki IMC Productions gostuje sa 'I Miss Communism' koju izvodi Ines Wuerth.
Festival završava 27. ožujka, kad će večer biti posvećena Mladenu Crnobrnji Gumbeku. Tada će biti dodijeljene i četiri nagrade - za najbolji cabaret, za najbolju mušku i žensku ulogu te za izvanredan doprinos oživljavanju cabareta. (Hina)