|
Plesni studio Pegaz
28.11.2005., ponedjeljak
Treninzi u cki Maksimir
Od 1. prosinca 2005. počinju se održavati treninzi suvremenih plesnih tehnika i improvizacije u Centru za kulturu i informacije Maksimir, Švarcova 18 (1. stanica iza Kvatriča).
Vrijeme održavanja je ponedjeljkom , četvrtkom i petkom od 17 do 19 sati.
Treninge vode Sonja Pregrad i Zrinka Šimičić, a namijenjeni su prevenstveno onima koji su se već susreli sa suvremenim plesom ili imaju neka druga iskustva u radu s tijelom.
Za sve informacije možete se obratiti na brojeve:
091 563 05 01 ili 091 167 01 04
ili na mail:
sonja.pregrad@gmail.com
zrizrinka@yahoo.com
ili jednostavno dođite....
|
malo slikica
24.11.2005., četvrtak
Plesna filozofija
Ples je univerzalni jezik koji ne poznaje kulturne i nacionalne granice. Ples je govor tijela, umješnost i umjetnost kojoj je čovjek i autor i sredstvo i samo umjetničko djelo.Stariji i od ljudske povijesti (jer je poznat i u životinjskom svijetu) ples oduvijek izražava, obilježava i prati osnovne preokupacije pojedinca i zajednice. Čovjek je plesao da bi govorio bogovima, pričao o životu i privlačio. Arhetipske motive obrednog - religioznog i seksualnog plesa nalazimo u sačuvanoj folklornoj baštini, ali i u društvenim plesovima i suvremenim kazališnim plesnim oblicima.
Kako europska kultura vuče korijen iz antike, tako je i za europsku povijest plesa Grčka izvor i nasljedstvo kojoj se do danas mnogi autori rado vraćaju.
Razvoj kazališnog plesa pratimo od XV stoljeća kada se kao rezultat dvorskih plesova pojavio balet. Balet je doživio svoj procvat u Francuskoj u XVII stoljeću i širio se Europom, da bi došao do Rusije koja ga je u XIX stoljeću dovela do jednog od vrhunaca. Paralelno su se razvijali i društveni plesovi.
U XX stoljeću ples doživljava svoj puni procvat. U stalnim interakcijama s drugim umjetnostima, neograničena izraza i forme ples se razvija u ogroman zbir tehnika i pristupa.
Preuzeto sa stranice Culturenet.hr
|
Potraga za volonterima!
BADco. traži četiri volonterke/volontera za suradnju na otvorenom laboratoriju BADCo. od 9-14. 12. u bivšoj Tiskari Borba na Cvjetnom trgu.
Riječ je o petosatno dnevnom radnom vremenu koje uključuje upoznavanje s
radom BADco. i naših suradnika te informiranje posjetitelja o tekućim
programima.
Za prijave i dodatne informacije molimo da koristite adresu badco@net.hr
Pozdrav,
BADco.
|
23.11.2005., srijeda
Dvije predstave uskoro!
Pozivamo Vas na izvedbu plesno-vokalne predstave
"Lijevo bedro" koje će se održati:
premijerno u petak, 02.12.2005. u 20h u Klubu SC-a u Zagrebu,
u subotu, 03.12.2005. u 20h i u ponedjeljak 05.12.2005. u 20h, takodjer u Klubu SC-a u Zagrebu.
Ulaznice se mogu kupiti na dan izvedbe od 19h na blagajni teatra &td, po cijeni od 15 kn.
Autori predstave:
Koncept i koreografija: Silvia Marchig
Glazba: Andreja Kosavic
Izvedba: Pravdan Devlahovic, Andreja Kosavic, Silvia
Marchig, Maja Marjancic, Misko Regovic
Oblikovanje svjetla: Miljenko Bengez
Ostvareno kroz radnu platformu EkS-scene, uz potporu
Ureda za kulturu Grada Zagreba i Ministarstva kulture
Republike Hrvatske.
Zahvaljujemo:
CeKaO-u «Zagreb», Kulturi promjene SC-a, Skoli
suvremenog plesa «Ane Maletic», Nikolini Pristas i
radnicama iz projekta «Korpozicije», Marinu Juragi,
Tomislavu Medaku, Ivani Ivkovic i Jasenku Rasolu.
Veselimo se Vasem dolasku!!!
Zagrebački plesni ansambl
odigrat će predstavu
P r i č e b e z n i t i, poema br. 1
španjolskog koreografa Alexisa Eupierrea
13. 14. prosinca u 21 h u Kazalištu lutaka.
Veselimo se vašem dolasku
Srdačan pozdrav
|
21.11.2005., ponedjeljak
NOĆ MJUZIKLA!
Nevjerojatno, pred tjedan dana sam ugledala plakate za NOĆ MJUZIKLA u Dvorani V. Lisinski a u organizaciji KAZALIŠTA KOMEDIJA. Danas sam zvala i saznala da su karte rasprodane po cijeni od 100 kn u roku od 4 dana!
Očito su se ljudi zaželjeli malo veselih predstava i muzike u životu, jer kako vidim i ostale predstave koje su trenutačno na listama kazališnih i muzičkih dvorana su ili već rasprodane ili ih ima još vrlo malo.
To me jako veseli. Iako su rasprodane karte, i to po cijeni koja nije mala, znači da se još uvijek cijene predstave plesnog i muzičkog karaktera.
|
20.11.2005., nedjelja
Mala Jana
Evo upravo me nazvala mama malene Jane (stare 3,5 godine) i javila da jer mrvica bolesna. Mala Jana je jedna od najmlađih Pegazica na ritmici, i užasno mi je žao što je bolesna. Na Šalati je u bolnici s upalom pluća. Sva sreća da mama može biti cijeli dan s njom i samo noću ostaje sama (vjerujem da joj je teško, i mami i Jani biti i tih nekoliko sati odvojeno), ali se isto tako nadam da će uskoro doći doma i onda još brže ozdraviti i opet biti s nama u dvorani!
Jana, mislimo na tebe i male Pegazice i ja i šaljemo ti puno, puno pusa!
All for your blog! at bigoo.ws
|
18.11.2005., petak
The Parsons Dance Company
Da vas upoznam sa nekim poznatim imenima PLESNE SCENE
The Parson Dance Company
|
15.11.2005., utorak
Mali šalabahter za mlade plesače!
Naišla sam na stranicu koja pomaže mladim plesačima!
ODGOVORI ZA PLESAČE
Mislim da sam naziv linka govori sve.
Slike sa jedne od audicija
|
14.11.2005., ponedjeljak
Predstava "Korozija d.o.o."
18. studenog u 20:00h premijera u Teatru &td, velika scena.
Karte za premijeru možete rezervirate
e-mailom na kultura@sczg.hr ili na telefon 4593636
Natalija Manojlović: Korozija doo, produkcija Studentskog centra
Novi projekt mlade autorice uspješne predstave „Oprosti, sam' malo“. Izvođači su plesačice i glumac.
plesačice: Ivana Pavlović, Iva Hladnik i Ana Markić
glumac: Leon Lučev
KOROZIJA d.o.o. bavi se proizvodnjom s dobicima i prisutnošću na tržištu. Sustavom proizvodnje može se mjeriti s tehnološki najrazvijenijim zemljama zapadne Europe. Kadrovsku politiku kroji prema europskim i svjetskim standardima. I općenito možemo reći da prati svjetske trendove 21. stoljeća.
Sustav proizvodnje podvrgava se redovitim kontrolama i mjerama zaštite. Radna načela KOROZIJE obuhvaćaju i adekvatnu educiranost svojih zaposlenika, usklađenu s fizičkim i psihičkim zahtjevima posla.
Zaposlenici KOROZIJE zadovoljni su toplim obrokom.
KOROZIJA d.o.o. je predstava pokreta i mehanike. Odvija se na granici između pokreta i plesa. Pri kretanju po toj granici za tijela plesača i za rekvizite vrijede ista pravila, određena zakonima mehanike. Predstava opisuje proces proizvodnje u pogonu tvornice, a neki segmenti organizacije rada delegirani su na glumca.
Korozija d.o.o. igra još u ovoj godini 19., 22, 23. i 24.studenog i 08.,09.,10. i 11. prosinca.
|
12.11.2005., subota
* Radionica Mié Coquempot*
EkS-scena u suradnji sa Zagrebackim plesnim Ansamblom i
Studiom za Suvremeni ples vas poziva na
* Radionicu Mié Coquempot*
"Osnaziti tijelo i kvalitetu za vrijeme tehničkog sata Istraživati
pokret putem ?uha? (slušanja) za vrijeme kompozicije, kreacije
i improvizacije"
od 01. do 07.prosinca 2005
ZKM ? Teatar, dvorana Poly
(Teslina 7, Zagreb)*
Broj polaznika je ograničen ( 7 polaznika / plesači koji nisu dio
Zagrebackog plesnog ansambla ni Studia za suvremeni ples) pa
Vas molimo da se prijavite što ranije.
Polaznici radionice moraju imati vrlo dobar tehnički nivo, a određuju
se prema datumu pristigle prijavnice. Svi sudionici radionice biti će
detaljnije obavijesteni o rasporedu odvijanja radionice 5 dana prije
početka rada.
Molimo Vas da popunjene prijavnice posaljete e-mailom na adresu:
mail-to-eks@mi2.hr
Prijavnice moraju biti poslane* zaključno do ponedjeljka 28.11.2005. g.*
Radionica je besplatna.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
O radionici:
Mié Coquempot
Osnaziti tijelo i kvalitetu za vrijeme tehnickog sata Istrazivati pokret putem
?uha? (slušanja) za vrijeme kompozicije, kreacije i improvizacije
1. TEHNIČKI SAT (10-12h, ili 11-13h)
Sat obično započinje na podu vježbama na tragu Feldenkreisa ili BMC
tehnike. Te vježbe služe za osvještavanje fluidnosti i tonusa. Nakon
toga slijedi ustajanje i serija vježbi s fokusom na centriranost,
ravnotežu, izolacije i energiju. Kraj sata je užitak plesanja
jednostavne sekvence za taj dan ili fraze iz mog repertoara.
Sat je inspiriran svim tehnikama koje sam naučila plešući u raznim
kompanijama (Peter Goss, Serge Ricci, Daniel Larrieu, William Forsythe,
Odile Duboc?).
2. RADIONICA ( 13-17h ili 14-18h)
Da li je moguće slušati pokret ili čitati glazbu pokreta? Ili čak
koreografirati pokret počevši od unutrašnjeg zvuka. Za mene su glazba
i ples blizanci, oboje su nematerijalni i oblikuju vrijeme i prostor.
Naravno, moj rad se ne sastoji od demonstracije ove misli, već bih
tijekom radionice željela istraživati odnos koji bi mogao biti okosnica
svih naših kompozicija i improvizacija.
Za početak ćemo stvoriti kratki osnovni koreografski materijal,
koristeći različite sustave, većinom inspirirane kompozicijskim
tehnikama Williama Forsythea. Zatim ćemo tu bazu transformirati i
obogatiti koristeći sustave koji u nedogled mijenjaju ritam, tempo,
nijanse, kvalitetu, značenje, itd. Radit cemo i na odnosu akcije ?
reakcije na osnovi onoga što možete pročitati, osjetiti i/ili čuti od
svoga partnera. Postoji i mogućnost rada na glasu ili korištenja
vanjskih materijala kao što su svakodnevni predmeti koji mogu
proizvesti zvuk, npr. stolica, stolovi...ili sl.
Svaku inspiraciju treba istražiti.
TRAJANJE:
Tehnicki sat: 2 sata dnevno
Radionica: 4 sata dnevno
Puno trajanje: 6 sati dnevno
Adresa :
Mie Coquempot
129 rue Haxo
75019 Paris France
tel : +33(0)1 42 02 59 08
mail : k622@free.fr
VISE : www.k622.free.fr
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ova radionica dio je projekta TRIATLON, trogodišnjeg kolaboracijskog
projekta (2005-2007) Hrvatske, Njemačke i Francuske na području
suvremenog plesa i teatra pokreta. Iniciran od strane hrvatskih
partnera, Francuskog instituta i Goethe instituta u Zagrebu, TRIATLON
je zamišljen kao intenzivna kulturna i umjetnička suradnja hrvatskih
plesnih i kazališnih institucija te pozvanih plesnih umjetnika i teoretičara
iz Njemačke i Francuske u okviru trogodišnje razmjene plesnih znanja
i vještina organiziranjem većeg broja praktičnih i teorijskih radionica te
završnog rada na budućim plesnim i kazališnim produkcijama pozvanih
autora i hrvatskih plesnih i izvedbenih umjetnika.
Vremenska dugoročnost TRIATLONA ima za cilj stvoriti kroz tri godine
uvjete za nastanak organiziranog kolaborativnog rada triju umjetničkih
scena te otvoriti mogućnosti za proces rada na konkretnim predstavama
i medjunarodnim istraživačkim projektima. Evaluacijom prve godine,
projekt će se u 2006. i 2007. godini nastaviti kao otvoren proces rada na
odabranim materijalima te uz sudjelovanje zainteresiranih participanata iz
2005.god.
Pozvani umjetnici u 2005. godini: Hiroko Tanahashi/Max
Schumacher:Posttheater, Alice Chauchat, Alix Eynaudi, Stephanie Tiersch,
Tom Schreiber- Mouvoir, Andre Curti, Arthur Ribeiro-Dos A Deux, Thomas
Plischke, Kattrin Deufert - Frankfurter Kuche, Franz Anton Cramer,
Mie Coquempot, Chloe Ban.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Uz francuske i njemačke voditelje radionica, glavne partnere i
organizacijski odbor TRIATLONA koji prate razvoj i evaluaciju projekta
čine aktivni kulturalni akteri hrvatske scene iz podrucja izvedbenih
umjetnosti : CDU / Centar za dramsku umjetnost, EkS-scena /
EkSperimentalna slobodna scena, HIPP / Hrvatski institut za pokret i ples,
MARMOT, ZPA / Zagrebački plesni ansambl, te potporu Kulturne alternative
mladih ? HRAM iz Splita, Hrvatske Kazališne Kuće-HKK-Zadar iz Zadra,
Francuskog instituta i Goethe instituta u Zagrebu.
Projekt TRIATLON podržali su:
Gradski ured za kulturu Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike
Hrvatske, Francuski Institut u Zagrebu, Goethe Institut u Zagrebu,
Ministarstvo vanjskih poslova Republike Francuske, Ministarstvo vanjskih
poslova Republike Njemačke i AAFA.
Koordinator TRIATLON projekta:
EkS-scena
Vukovarska 68_Zagreb_[HR]
[info GSM. +385 91-357 23 62]
Vise o projektu:
www.eks-scena.hr
mail-to-eks@mi2.hr
|
11.11.2005., petak
Evo, prva želja je ispunjena!
08.11.2005., utorak
A sad glasove na sunce!
Da vidim kak stojimo sa posjetama i razlozima!
* Ako tko ima štogod za dodati, slobodno!
|
07.11.2005., ponedjeljak
06.11.2005., nedjelja
Jutarnji treninzi u "Tali"
10:00 - 12:00 sati
ponedjeljak-petak
cijena: 30 Kn po satu
300 Kn mjesecno
31.10.-4.11. TAMARA CURIĆ
07.-11.11. IVANA MILETIĆ
14.-18.11. ŽAK VALENTA
21.-25.11. LARISA LIPOVAC / ADRIANA BARBARIĆ
28.11.-02.12. TAMARA CURIĆ / ADRIANA BARBARIĆ
TALA dance center
Savska 166
www.inet.hr/~tala
Tamara Curić
mob:385 91 5012564
tala@mail.inet.hr
|
Plesna predstava
WARP - K.O: SOLO: Ciklus /1/ Projekt O Radu @ TEATAR &TD
07.11.2005. u 21 h, velika dvorana teatra &TDulaznice možete kupiti na blagajni teatra &TD po cijeni od 10 kuna..
Koreografija i izvedba: Željka Sančanin
Dramaturgija: Saša Božić
Koprodukcija: Kombinirane Operacije i Centar za Dramsku Umjetnost-Zagreb
Scenografija: K.O
Light design: Aleksandar Čavlek
Design postera: Damir Gamulin
Solo : Ciklus / 1 dio je međunarodnog interdisciplinarnog Projekta O radu nastalog na inicijativu Centra za dramsku umjetnost, Zagreb, a u sklopu projekta Zagreb - Kulturni kapital Evrope 3000. Zagreb - Kulturni kapital Evrope 3000 odvija se u okviru projekta relations. Projekt relations inicirao je Kulturstiftung des Bundes (njemačka Savezna zaklada za kulturu).
Projekt je financiran od strane Ureda za kulturu grada Zagreba i Ministarstva kulture RH. Realizirano kroz radnu platformu EkS-scene.
Zahvaljujemo: ZeKaeM-u, Dubravki Vrgoč, Branku Brezovcu, Goranu Petercolu, Damiru Očku, Goranu Sergeju Pristašu, Uni Bauer, Ivani Ivković, Ozrenu Prohiću, Kseniji Zec, Damiru Šimunoviću, Višeslavu Labošu, Marku Sančaninu, Nikolini Bujas-Pristaš, Pravdanu Devlahoviću, Jani Šivak, Đurđici Dragojević, Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu.
O predstavi:
Projekt Solo : Ciklus / 1, koreografski je esej skupine k.o koji se referira na različite aspekte fenomena umjetničkog rada u mediju plesa i koreografije. Kroz autoreferencijalni sustav Solo : Ciklus / 1 se bavi istraživanjem normativne ideologije koreografske prakse, zahvaćajući pitanje opipljivosti medija plesa kao takvog, njegove receptivne vidljivosti i značenjske neuhvatljivosti. Izvođačica, minimalistički precizno istražuje vidljivost i nevidljivost vlastitog koreografskog materijala, manipulirajući osjećajem da se materijal upravo stvara, trenutkom njegova nastajanja pred gledateljevim očima. Krajolik koreografije izrazito je skulpturalan, afirmirajući ideju Barthesovskog punctum-a : detalja, koji se ne stigne racionalizirati. Konstantno šireći prostor manipulacije: od vlastitog tijela, preko prostora izvedbe, do percepcije gledatelja, Solo : Ciklus / 1, metodom stalne transformacije materijala, pokušava umnožiti označiteljsku praksu i na taj način potkopati vlastitu potrebu za smislom. Namjesto smisla, pojavljuje se asocijativno-metamorfozni svijet potencijalnog. Dramaturgija Sola, inzistira na rastu fikcionalnog, teatralnosti : Solo : Ciklus zbiva se istovremeno na tijelu, oko tijela izvođačice, u oku i imaginaciji gledatelja. Neprestanim bujanjem koreografskog materijala izvedba bježi od konkretnosti, zauzvrat potencirajući napetost opažajnog procesa.
O autoru:
K. O / kombinirane operacije, umjetnički trojac nastao čistom ekscesnom omaškom uprizorenja prvog performancea EXIT na Festivalu mladih u Kikindi (Srbija), u prosincu 1998.god. Od tada pa do 2003.god. grupa djeluje pod imenom OBEPYU. Jezgru grupe čine Saša Božić (režiser / plesni dramaturg), Željka Sančanin (koreograf, plesačica / izvođačica) i Andrej Vučenović (video umjetnik). Prvi radovi grupe konceptualno su bili temeljeni na konfrontaciji različitih kulturoloških i ideoloških nasljeđa te vezani uz problematiku statusa umjetnika u politički nestabilnom vremenu i prostoru (performancei : 49 godina; Kafka gegen Pound; La Primavera ). Druga faza (koreografije: Misterije Orgazma; Mjesta po kojima; (Hard To) Dig It ) usmjerava rad grupe ka plesu i intenzivnijem koreografskom istraživanju, a interes za “politička” tijela iz početne faze prebacuje se na istraživanje čiste fizikalnosti i fenomenologije pokreta. Kontinuirani interes za likovne kvalitete izvedbenog materijala K. O razvija u solo koreografiji i video instalaciji Private in Vitro radikalizirajući prethodne koreografske konstate u nove moduse performativnosti koji ovaj puta bivaju usmjereni ka gledatelju te premješteni s polja izvedbe na procese gledanja, vizualne percepcije i reprodukcije izvedbenog materijala. U 2004. god grupa je s 3 pozvana izvedbena umjetnika dovršila projekt Roland Barthes : Lover's Discourse, kontroverznu anti-predstavu u kojoj 6 autora, služeći se odabranim matricama kazališnog i plesnog jezika te koristeći tekst francuskog filozofa kao fikcionalnu izliku za vlastitu izvedbu, istražuje moduse umjetničke kreacije i kolektivnog rada unutar izvedbenog medija tretirajući živu izvedbu kao improvizacijsko polje manipuliranja nad reprezentacijskim okvirom same predstave.
Grupa trenutno kroz 2005. godinu radi na projektu Solo : Ciklus, nastaloj na poziv i u koprodukciji sa Centrom za dramsku umjetnost, a unutar međunarodnog interdisciplinarnog projekta O radu.
|
05.11.2005., subota
Uspjeh hrvatske koreografkinje
" Postovani kolege,
izuzetno mi je zadovoljstvo sto vas mogu izvijestiti o uspjesnom
plasmanu mlade hrvatske koreografkinje Nensi Lazic i njezine skupine Dance_Lab Collective.
Koreografija "Borderlines" Nensi Lazic izabrana je u finalnih 10 od 305
radova prijavljenih na ovogodisnje takmicenje Aerowaves, te ce biti
prikazana u prestiznom londonskom THE PLACE kazalistu u sijecnju/veljaci 2006.
Ovogodisnji, jubilarni 10. Aerowaves Meeting bio je organiziran u portugalskom gradu Montemor-o-Novo u plesnom centru "Convento da Saudacao" kojeg vodi koreograf Rui Horta.
Vise o Aerowaves-u mozete naci na www.theplace.org.uk
Srdacan pozdrav,
Edvin Liveric "
|
03.11.2005., četvrtak
Prozorčić u svijet plesa
02.11.2005., srijeda
Histeria NOVA - "Jedno"
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na interaktivnu plesnu predstavu JEDNO (rekonstrukcija)
Autor-koreograf: Marija Šćekić
Autor glazbe za gudački kvartet: Zoran Šćekić (izvedba: Gudački kvartet „Slavonsky“)
Interaktivni zvuk: Predrag Ćosić (Digital Media Lab-Zd)
Svjetlo: Deni Šesnić (voditelj: Tomica Baotić)
Nedjelja: 6. studenog - 20:00h i
Ponedjeljak: 7. studenog -20:00h
Zagrebačko kazalište lutaka (Baruna Trenka 3, Zrinjevac)
Jedno je predstava za solo plesača koja se temelji na suradnji koreografkinje i kompozitora (ujedno brata i sestre). Početni koncept predstave samo je poticaj za odvojeni razvoj koreografske, glazbene i scenske forme koja zajedničkom konstrukcijom simbolički prikazuje spajanje pokreta tijela plesača sa pokretom zvuka, svjetla i scenografije (geometrijsko tijelo icosahedra). Rekonstrukcija premijernog izdanja predstave (Tjedan suvremenog plesa 2002.) rezultat je aktivne komunikacije plesača, tonskog tehničara i voditelja svjetla koja stvara međuprostor za integraciju svih medija u jednu aktivnu misao unutar koje i ples i glazba i scena slobodno dišu.
Pretprodajna mjesta:
MAMA- Preradovićeva 18 / BOOKSA- Martićeva 14D / Knjižara VEBLE- Vlaška 6
Cijena ulaznica: 40kn (u pretprodaji) / 50kn (na dan izvedbe)
Informacije i rezervacije:
JANA ŠIVAK
GSM: 098 935 3130
Umjetnička organizacija Histeria NOVA
Babonićeva 74- 10000 Zagreb
Tel: +385/1-4647428
Fax: +385/1-4635101
e-mail:
www.histeria-nova.hr
|
01.11.2005., utorak
FreeStyle Kings predstavljaju New Style radionice:
|
|
|
Komentari ON/OFF
Ovo je izlog
Plesnog studija Pegaz
i svih članova, plesač i voditelja koji ga čine.
NASTUPI:
Hrvatski sabor kulture, Trešnjevačka plesna scena, Dani Silvije Hercigonje, Sajam plesa, Božićni Velesajam, Cest is'd best, Advent u srcu Zagreba, F=M...
Video Pegaz:
Youtube - PS. Pegaz
SLIKE s nastupa i iz dvorane
Pegaz-FACEBOOK
Treps - 5/2010.g.
U dvorani 2/2010.g.
Advent - 12/2009.g.
Velesajam - 12/2008.g.
Advent - 12/2008.g.
Jazz dvorana/2008.g.
Karlovac - 11/2008.g.
Ritmika - 11/2008.g.
Jazz - 11/2008.g.
Trešnja - 2008.g.
Treps 1 - 2008.g.
Treps 2 - 2008.g.
Pokazni satovi 2007.g.
Treps 1 - 2007.g.
Treps 2- 2007.g.
F=M - 2007.g.
Pokazni satovi - 2006.g.
Jazz 1 - 2006.g.
Ritmika - 2005.g.
"Cest is'd best" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
"TREPS" - 2005.g.
Ritmika - 2005.g.
Ansambl - 2004.g.
Pridružite se našem stvaranju, bez obzira dali ste mali ili veliki. Svi koji volite ples, muziku i druženje, zaplešite i vježbajte s nama.
|
|