I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...=)

08.07.2006., subota

=(Sva očekivanja su uništena.....nonono )=

Ewo moram vam se javit jer sutra idem na moooorrrreeeee......coolpartysmokinthumbupcerekthumbupcerek WEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!I to na mjesec dana, i ne znam dal chu vam se moch javljat..... A kad se vratim dođe mi teta iz Engleske na desetak dana greedygreedygreedy ...... Onda nakon toga 19. 8. su mi pripreme (na tjedan dana), a onda kad počne škola idem na matuuuurrraaaallllaaaacc coolcoolwinkyesnaughtynaughty ...... Nadam se da che bit zakon.... partysmokinpartysmokinsmijehpartysmokinsmijehsmijeh..... No ewo sad se spremio za more i gledao utakmicu...... Sve znate da mi je ful žao..... Ewo sad chu wam krenut ispočetka.....rolleyesrolleyesrolleyes Prvo je, kao što sigurno znate, ispala naša draga HRVATSKA..... hrvatskanohrvatskaeekhrvatskanono ...... Onda mi je, ak pročitate bivše postove vidjet che te, bio faforit bio BRAZILČEK koji je ispal nakon četvrt finala zalivenzijevzalivenblabla ...... I onda mi je faforit bio Portugal koji je spušil od Franchusce 1:0.... Fkt mi je bilo žao jer su cijelo SP igrali super (za razliku od Franchusce)...... Ajde dobro, mislim si ja, jer onda imaju šanse da pobijede Buba Švabe i budu treći...... Ma k...c che oni dobit usrane Buba Švabe..... Takk je isto biklo u Koreji kad mi je faforit bila R. Koreja i onda izgubila od šiptara Turaka........ Mislim ono....... akaj da vam kažem.... Razočaran do kraja .... Ili ti: Razočaran do jaja deaddeaddead ........
Slijedi i finale.... I sutra che bit reza: Italija : Franchusca......
2:1 ili 3:2

Image Hosted by ImageShack.us thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

Bar se nadam.... Go Talianos Amigos....... mahmahmahkisskiss


P.S. Ja sam posudio sad tri knjige za ljeto....( kao da chu ih chitat al dobro ajde smijehsmijehsmijeh )To su: ˝Mi djeca s kolodvora ZOO˝ po preporuci od moje partnerke ary, onda ˝Mali Princ˝ ( rolleyesrolleyesrolleyes ) i neka knjiga ˝Upomoć, mama se smanjila˝ ( foora nasloff deaddeadwinkwink ) I poslušajte noffu pjesmicu.....
Želim vam svima ugodno ljeto i da se nakupate i odmorite ( ako i ne idete na more za sve chu vas se okupat i onda vam žeilim dobar provod doma) ........Kizzycca....... kisskisskiss Voli vas vaš BONKEC!!!!!

(=(=(=(=(:Luw ya all:)=)=)=)=)


- 23:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #

02.07.2006., nedjelja

fgwexcsdnlfbćer....!$%!#$3762356....Kaj mora bit nasloff?!?!?!?rolleyesrolleyesrolleyes

Ewo upraffo se vratih iz kina!!!! Isho ja u Cine star, onak u pol pet i kao idem na besplatni film..... Naravno dođem ja u kino i čekam negdje petnaest minuta i negdje desetak ljudi ispred mene i ženska na razglas kaže: ˝Karte za nedjelju, 2. srpnja su rasprodane! Hvala svima i doviđenja! ˝headbangheadbangmadmadburninmadbangburninmadmadheadbangDa se ubish!!!headbangbangbang Ma dobro onda kad sam se vech namjerio na kino ja odem u Tkalču gledat Ona je najbolja (She´s the man).... I kupim ja kartu i ovak tam stojim i razmišljam šta ću do filma (imao sam negdje sat vremena) kad ja čujem da neko zove:˝Dino, Dino˝...... Ja se okrenem i vidim dvije frendice iz glazbene winkwinkwinksmijehsmijehpartyparty
(zapravo ex-glazbene jer sam ove godine završio 6. razred- to vam je finito).... I tak je onda tih sat vremena prošlo brzo i mi se napričali i otišli u dvoranu (gledali smo isti film) i tam se iza nas sjeli neki janjevci koji su nas cijelo vrijeme gađali kokicamarolleyesrolleyes..... Grozota..... Mi se cijelo vrijeme cerili u kinu, fakat nam je bilo zakon!!smijehsmijehI moram rech da je film O.K. ....Nish sad spektakularno, al je dobar za ove dosadne ljetne dane..... I tak sam se sad vratio iz kina......I u tu priliku moram pozdraffiti Mariju i Mirnu......

Ewo wam neke slikice iz filma!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I malo onda sportskog Bonkecahrvatskahrvatska......

Kako vech i cijeli svijet zna moj brazilček je ispao....:(nonozalivenzalivenburninmadburninmad
Kako je to grozno.... Sad je pao i noffi moj plan.... Kak sam i planirao Italija che pobijediti Švabeke.... I sada ono novo: Portugal che razbiti Francusku usranu.... U finalu che portugal pobijediti Italiju i portugal che onda slaviti......partypartyparty
jeeeeee.... Bar se nadam da che bit tak.....Portugal, Portugaaaaaaal...........Jeeeeeee.......thumbupthumbupthumbup
Image Hosted by ImageShack.us

Cristiano Ronaldo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Puuuuuno Puzzyca i jedan felki pozdraff za sve vas......kissmahwavekissmahwavecerekkissmahsmijehwavekiss


====(:Luw ya all:)====
- 20:42 - Komentari (37) - Isprintaj - #

01.07.2006., subota

More, moreee, more, moreeee, o moreeee......yesyes;))))

Ewo kako widite u naslowu za par dana IDEEEEM NA MOREEE!!!! I to na mjesec i pol!!!!!yESSSSSS..........Ma jučer sam se ja ujutro probudio i fino išo pista post i ja napiso veeeeelki, al stvarno veeeelki post ijosh noffu prichicu i dođem do kraja priche i stisne uskličnik i nestane struje!!!!!headbangmadburninmadmadheadbangburninmadbangDa se ubish!!!bangbangGrozota!!! I josh nemam snage da napishem duuugi post!!!! Ma ewo sad ču vam (da post izgleda felko i dugačko) stavit malo o Shakirinom koncertu, na koji ne mogu ich jer sam na moru!!!!nonoblablaheadbangburninmadmad

Shakira u Hrvatskoj!!

Najljepša latino pjevačica današnjice dolazi u Hrvatsku. Svojim zanosnim bokovima zanjihati će 15.7. na velikogoričkom stadionu veličanstvena Shakira.
Njezin novi hit „Hips don't lie“ prošloga tjedna postao je najslušanija pop pjesma u jednom tjednu u povijesti na europskim i američkim radijskim postajama.

Ova najpoznatija Kolumbijka svoju će europsku turneju započeti 14. lipnja u Zarragozi, pjevati će na zatvaranju svjetskog nogometnog prvenstva, a u Hrvatsku stiže 11. srpnja, gdje će boraviti sve do dana koncerta.

Image Hosted by ImageShack.us

Ewo da josh malo izlažem svoje mišljenje!!!!

Ewo u zadnje vrijeme je jako popularno srati po blogovima!!!!Po mom blog ( koliko možete i vidjeti) je sralo par osoba, ali nekima je bash zabavno srat i svi nađu neki razlog kakon bi tu sosbu oblatili!!!Tako je bilo na arielinom blogu!!!
I josh jedna poruka ljudima koji stalnooo seeeeeru i seeeeru po blogovima: NAPRAVITE SI BLOG NA KOJEM ĆE DRUGI LJUDI VAMA SRAT!!!!! I USPUT SE POTPIŠITE!!!!!!

P.S. Felkiii pozdraff vanni, Anchy:) i ariel!!!!

I josh malo mene!!!
Moram se malo osvrnut i na sport!!! Meni je jako žao Argentine kaj je ispala jer su oni bash dobri (za razliku od krnjih Njemaca).... Ma sutra se nadam da će Portugalci pobijedit Engleze i Brazzilci Francuze!!!!I onda će Talijani pobijedit Njemce( makar znam da neće, al bi ja tak volio) i Brazilci Portugalce (sorry Anchy).... I onda će u finalu pobijediti moji BRAZILCI.......Da bar......Ili ti Dabar..... Aj pozdraff......

====(:Luw ya all:)====
- 00:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga & Swe i swashtaaaa!!! cerek

Now it is up to YOU!!!font>



Vrijeme tochno ko i na ŠWAJCARSKOM SATU!!cerekcerekwinkwink






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Peace Out, and Rock On!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
And this is MINE ideal placeee!!winkcoolcoolcerek









Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mir pokreche swijet!!!








*HUGS* TOTAL!
Zagrli ME još jednomthumbupthumbupthumbup




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Svatko tko me zna reći će da sam to baš ja!!!


How to make a Lajfer
Ingredients:

1 part intelligence

1 part crazyiness

5 parts beauty
Method:
Combine in a tall glass half filled with crushed ice. Add sadness to taste! Do not overindulge!







Što volim:RnR(zaprawo swe wrste pelsowa), muziku, dobre filmowe, frendowe i frendice,slushati stare ploche(ne CD-E) i narawno ljubaw!!cerekcerek
Mrzim:narodnjake,dwoline i cinične ljude, cajkeroše(zlatna mladež-hahahahaha), Paris Hilton(NO COMMENT)
Naj frendice:Ica,Oza,Ana Marija,Maja,Sara...
Naj frendovi: /////(znam žalosno je)
Mane:ha ne znam....procijenite sami...(:pih MOŽDA SAM SAVRŠEN :)
Naj grupe: Maroon 5(od postojećih), Dixie Chicks, Iron Buterfly(od onih starih)
Bračno stanje: -/+
Naj filmowi: Flashdance, Doručak kod Tiffanny-a, Mean girls, Graese,Sophia Scholl...
Naj glumci: Audrey Hepburn, Olivia Newton John/Orlando Bloom, Pierce Brosnan
Naj serije: One Tree Hill(!!!!), O.C., Gilmore Girls, Complete Savages, Full House, Moja žena i djeca(nee znam kak se zowe na engleskom), Tool Time, Cold Case, i narawno Zabranjena ljubav( cerekcerek )
Naj pjesme: You'r So Vain (Carly Simon), This Love (Maroon 5), Everything (Michael Buble), itd(ima ih puuno)

Najdraže godišnje doba: ljetooooo (nema peka ovog ljeta)
Naj knjige:

Inače obožavam slatko, a pogotovo sladoled od straciatelle....mmmmmm.....baš su pogodili......


Your Icecream Flavour is...
Choc-Chip Cookie Dough!
You are fancy shmancy! You have all the bells and whistles and you attract the most gluttonous of ice-cream shop patrons. You are fattening and intensely rich. That being said, you are very tasty and have a huge fanbase! good for you!




Danceeeeee!!!cerekcerekcerek




Ewo meneeee(???)!!








myspace




Counter

Owolko was je bilo od...ne sjećam se!!smijehsmijehcerekcerek


Jednom se živi, ne živi lajt...

Ajne Majne Klejne Abecediše...


A-Ananas- jedno od najfinijih Wocha ...
B-Bruxelles-Jedan prediwan grad koji bi wolio posjetiti
-Byotch-moja najdraža ˝uvreda˝
-Blog-Hmmmmm...Shto li je tooo?
C-Ceca-AJME MENIIIIII....
-Cipele-volim ih kupovati,a i nositiiiicerekcerek
D-Dino-to wam je onaj preeezgodni klinac...cereksmijehcerek
-Deda-jedan umro, drugi osto...Volim gaaaaa....
E-Embrij-?.?.?ne znam kako je to doshlo owdje...
Eragon-super cool knjiga, film bash i ne...
F-Fufa-bash je fora izgowarat to...fufafufafufafufafufafufa(hhh)
-Fancy(!!!)-definitiwno najdrazha rijech...
-Filmovi-ako su kvaliteni onda ih wolim gledati...
-Flashdance-moj naaaajdraaaazhiii filmmm!
G-Grad-ni makac od toga...
-Gaće-moja jedina obawezaaaa...=)))smijehcerekwink
H-Hranaaaa-obožavam ju, ma kakwa bila (zato tak i izgledamcerek)
I-Imperfekt-molim da mi se tako obrachate....(???)
J-Jebachina....-jedna jako DUHOWNA riječ...
K-Kuuu.....ća-(cereksmijehwinksmijeh)
L-Ljepotica-nadimak za MIMIJA(by Ica Shmancy)
M-Mean Girls-odličan film(od tuda i BYOTCH)
-Muzika-bez nje se ne mozheee

Josh malo chekajte i dochi che nastaak!!!

Linkichi....

Only One Tree Hill...

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Owo wam je album koji je Peyton (nju mrzimonamcornamcor) izdala ko dobrotworni protiw raka dojke...(mogla bi i to nesh smuljati, kak se i žvalila sa Lucasom iza Brooke-inih leđa)!!!



Ewo josh nekoliko slikica iz One Tree Hill-a!!!

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Image Hosted by ImageShack.usChad Michael Murray / Lucas Scott

Photobucket - Video and Image HostingJames Lafferty / Nathan Scott

Photobucket - Video and Image HostingHilarie Burton / Peyton Sawyer

Photobucket - Video and Image HostingPaul Johansson / Dan Scott

Photobucket - Video and Image HostingMoira Kelly / Karen Roe

Photobucket - Video and Image HostingCraig Sheffer / Keith Scott

Photobucket - Video and Image HostingBethany Joy Lenz / Haley James

Photobucket - Video and Image HostingBarry Corbin / Whitey (Brian) Durham

Photobucket - Video and Image HostingSophia Bush / Brooke Davis

Ewo malo filmicha iz 4. i 3. sezone:


Posljednja košarkaška igra...


Peyton i Lucas se ŽVALEEEE!!!


jedna fancy scena iz 4. sezone...

Malo linkicha o One Tree Hillu:
Raspored događanja po sezonama...
One Tree Hill - Fan club
Opći podatci o One Tree Hillu

That is it, about One Tree Hill...

I´m blue, da ba deee...


Blue (Da Ba Dee)
By Eiffel 65
BestVideoCodes.com



Eiffel 65-I´m blue

Yo listen up here's the story
About a little guy that lives in a blue world
And all day and all night and everything he sees
Is just blue
Like him inside and outside
Blue his house with a blue little window
And a blue corvette
And everything is blue for him
And himself and everybody around
Cause he ain't got nobody to listen

I'm blue da ba dee da ba daa
I'm blue da ba dee da ba daa

I have a blue house with a blue window
Blue is the colour of all that i wear
Blue are the streets and all the trees are too
I have a girlfriend and she is so blue
Blue are the people here that walk around
Blue like my corvette, it's in and outside
Blue are the words i say and what i think
Blue are the feelings that live inside me

I'm blue da ba dee da ba daa
I'm blue da ba dee da ba daa

I have a blue house with a blue window
Blue is the colour of all that i wear
Blue are the streets and all the trees are too
I have a girlfriend and she is so blue
Blue are the people here that walk around
Blue like my corvette, it's in and outside
Blue are the words i say and what i think
Blue are the feelings that live inside me

I'm blue da ba dee da ba daa
I'm blue da ba dee da ba daa

Inside and outside
Blue his house with a blue little window
And a blue corvette
And everything is blue for him and himself
And everybody around
Cause he ain't got nobody to listen

I'm blue da ba dee da ba daa
I'm blue da ba dee da ba daa..