Design by:*Maria*
< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Isus je rekao:

''Ne živi čovjek samo o kruhu, nego o svakoj riječi što izlazi iz Božjih usta.'' (Mt.4:4)

''Ja sam kruh života.
tko dolazi k meni, neće ogladnjeti;
Tko vjeruje u mene, neće ožednjeti nikada...

...Ja sam kruh života...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je kruh koji silazi s neba:
Da tko od njega jede ne umre.
Ja sam kruh živi koji je s neba sišao.
Tko bude jeo od ovog kruha živjet će uvijeke.
Kruh koji ću ja dati tijelo je moje – za život svijeta.''

Linkovi

http://www.skac.hr/

riapostol.blog.hr/



Klub studenata Ivan Pavao II.

Želimo uzdić Isusa i u skladu sa tim djelujemo!

Zajedno smo jači! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Pošto si susreo Krista, pošto si
spoznao tko je on, ne možeš
ne osjetiti potrebu da ga naviještaš.
Znajte biti istinski navjestitelji svoje
vjere riječima i dijelima.
Ivan Pavao II.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Citati:

"U vašem srcu postoji posebno mjesto koje samo Bog može ispuniti"


"Branitelj - Duh Sveti, koga će Otac poslati u moje ime, poučavat će vas o svemu" - Iv 14,26.


"Ja sam Put i Istina i Život: nitko ne dolazi Ocu osim po meni." Ivan 14:6


"Ako ostanete u mojoj riječi, uistinu, moji ste učenici;upoznat ćete istinu i istina će vas osloboditi" Ivan 8:32


"Više puta i na više načina Bog nekoć govoraše ocima po prorocima; konačno, u ove dane, progovori nama u Sinu..."



Fides - 12 - Krist...

petak, 05.03.2010.

Pojam sreće za jednog studenta

Veliki problem svijeta mladih je pojam sreće. Koje su dvije stvari koje utječu na sreću jednog studenta? Prolaznost ispita i zaljubljenost. U trenutku kada student sazna da je prošao ispit, njegov dan se ispuni srećom i sve dobije smisao. Ako student padne ispit, postaje nesretan, gubi samopouzdanje i ljut je na svijet oko sebe.

Slično, ali ipak puno kompleksnije na čovjeka utječe zaljubljenost. Ako se čovjek zaljubi logično je da će mu osjećaji pomutiti razum, da će postati zaigran i poprimiti poneke karakteristike osobe u koju se zaljubio. Tijekom samog početka nema «nesreće», no svaki sljedeći korak u izgradnji odnosa sa osobom u koju je čovjek zaljubljen «nesreća» se može pojaviti.

Zašto? Zato što je svaki čovjek različit i jer je stvorio neki stav na osnovi prijašnjih iskustva. Povrijeđenost proizlazi iz vlastitih očekivanja i tuđe neiskrenosti. To znači da su nam slike koje smo si stvorili i za kojima toliko žudimo, a nisu se ostvarile, stvorile osjećaj povrijeđenosti i ogorčenosti. U mnogim situacijama ne proizlazi iz nas samih već je uvjetovana iskustvima koja smo doživjeli od strane druge osobe. Zbog povrijeđenosti se često zatvaramo u sebe, puno smo oprezniji i ne dajemo jednake prilike drugima da nas upoznaju, već im postavljamo puno veće prepreke. Zar je to ispravno? Zar ne zaslužuje svaka osoba jednaku šansu? Na početku sam spomenula da smo svi različiti. Razmislite malo o tome.

Da se vratim na početnu temu sreće. Nevjerojatno je koliko nas malo stvari veseli. Zar je moguće da su ispiti i faze zaljubljenosti jedine dvije stvari koje nas vesele ili rastužuju? Zašto nikad, ali nikad ne cijenimo male stvari? Zašto nismo aktivniji? Zašto ne živimo u zajedništvu sa prijateljima i obitelji? Zašto život podređujemo jednom osjećaju? Zašto ne dopustimo Gospodinu da nas vodi? Zašto Mu ne dopusitimo da nas nosi kad nam je najteže?

ZAŠTO NAS JE TOLIKO STRAH???

Pozdrav od srca

Jomazujo

- 22:36 - Komentari (1) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.