Design by:*Maria*
< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Isus je rekao:

''Ne živi čovjek samo o kruhu, nego o svakoj riječi što izlazi iz Božjih usta.'' (Mt.4:4)

''Ja sam kruh života.
tko dolazi k meni, neće ogladnjeti;
Tko vjeruje u mene, neće ožednjeti nikada...

...Ja sam kruh života...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je kruh koji silazi s neba:
Da tko od njega jede ne umre.
Ja sam kruh živi koji je s neba sišao.
Tko bude jeo od ovog kruha živjet će uvijeke.
Kruh koji ću ja dati tijelo je moje – za život svijeta.''

Linkovi

http://www.skac.hr/

riapostol.blog.hr/



Klub studenata Ivan Pavao II.

Želimo uzdić Isusa i u skladu sa tim djelujemo!

Zajedno smo jači! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Pošto si susreo Krista, pošto si
spoznao tko je on, ne možeš
ne osjetiti potrebu da ga naviještaš.
Znajte biti istinski navjestitelji svoje
vjere riječima i dijelima.
Ivan Pavao II.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Citati:

"U vašem srcu postoji posebno mjesto koje samo Bog može ispuniti"


"Branitelj - Duh Sveti, koga će Otac poslati u moje ime, poučavat će vas o svemu" - Iv 14,26.


"Ja sam Put i Istina i Život: nitko ne dolazi Ocu osim po meni." Ivan 14:6


"Ako ostanete u mojoj riječi, uistinu, moji ste učenici;upoznat ćete istinu i istina će vas osloboditi" Ivan 8:32


"Više puta i na više načina Bog nekoć govoraše ocima po prorocima; konačno, u ove dane, progovori nama u Sinu..."



Fides - 12 - Krist...

ponedjeljak, 26.10.2009.

Svi smo mi djeca Božja

Šetajući gradom često promatram ljude. Gledajući njihova lica promatram da li su sretni ili nesretni. Nažalost, većina odraslih ljudi šeće gradom spuštena pogleda i tmurnog lica. S druge pak strane djeca su uvijek vesela, sretna, smiju se, zabavljaju…

Što se to događa u ljudima da se od sretnog djeteta pretvore u hladnu sjenu???
Većina kaže: „ Takav je život, nije lagano, sve je teže živjeti...“
Djeci je, kažu, lako, roditelji se brinu za njih, nemaju problema, jednostvno, sve im je dano…

Istina, nije lako. Ipak mislim da nije presudan život, već pogled na život. Smatram da su djeca sposobna u svemu tmurnom pronaći barem zraku sreće koja uspije prekriti ostale osjećaje, dok odrasli to gledaju sa neke, „iskusne„ strane. Ljudi pritom zaboravljaju presudnu činjenicu, da su i oni djeca. Svi smo mi Božja djeca i također nam je sve dano.

Djeca vjeruju svojim roditeljima i osjećaju se sretno. Zašto odrasli ne vjeruju svom Ocu ??? Zašto vjeruju da oni znaju i mogu bolje???

Smatram da je upravo to glavni problem. Odbacujemo vršiti volju Onoga koji nas je stvorio…
Bez njega smo samo hrpa mesa koja je bez duše. A ako je ta duša ono što nas čini ljudima, zašto je odbacujemo, zašto ju ne slušamo??? Ne znam….

Često čujem ljude oko sebe da govore: „Napravio sam nešto, a točno sam osjećao da neće biti dobro.„
U tim trenucima ostanem bez riječi. Pa upravo taj „osjećaj „ to je ono po čemu treba živjeti. Živjeti svoj život u skladu sa vjerom, vjerom da Bog zna što je najbolje za nas .“

Kažu: „ništa nije slučajno „ … Pa naravno da nije, sve je to Božji plan… A Božji plan se odvija iz dana u dan, a na nama je da odlučimo hoćemo li Ga pratiti ili ćemo raditi po svom, jer „mi znamo bolje“…..

Zar je zbilja tako teško biti dijete??? Zar je zbilja tako teško vjerovati svom Ocu???

Mislim da nije, al treba imati vjere…. A da bi imali vjere, treba živjeti vjerno… Mnogima je pojam vjere otići nedjeljom na misu i pomoliti se prije spavanja. Vjera je kada gledamo na svijet oko nas iz perspektive sretnog djeteta i kada shvatimo da nije na nama da odlučujemo, nego da živimo po volji našeg Oca i budemo sigurni da On zna što radi…Jer ipak nas je On stvorio, dao nam tijelo, sluh, govor…. Sve nam je dao….Zašto bi nas kanije ostavio??? Ma nije On ostavio nas, mi smo ostavili Njega….

Ali treba znati, da nikad nije kasno da Mu se vratimo. On je uvijek tu uz nas i prati nas… Ali mi ne pratimo njega… Pustite Isusa u svoj život, i nemojte odbacivati glas u sebi… Pratite glas i živite u skladu s njim...

Ako ne vjerujete, probajte pustiti Gospodina u svoj život. Nemate što izgubiti, možete samo dobiti. Sve što imate, Božje je…A sve ono što nemate, dat će vam se. Pronađite smisao svog života.

S vjerom u život !!!

by Dyummy

- 15:58 - Komentari (4) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.