< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


no news trenutno


***

ja imam 12" ekran i meni slikice koju stavim budu fino po cijeloj stranici, a ako recimo vama na većim ekranima prozor bloga bude toliki da se slika ponavlja, molim, radi umjetničkog dojma koji želim ostaviti, smanjite prozor tako da bude upravo okvir fotke/slike
hvala na razumjevanju

Linkovi
no news trenutno


***

ja imam 12" ekran i meni slikice koju stavim budu fino po cijeloj stranici, a ako recimo vama na većim ekranima prozor bloga bude toliki da se slika ponavlja, molim, radi umjetničkog dojma koji želim ostaviti, smanjite prozor tako da bude upravo okvir fotke/slike
hvala na razumjevanju

***

BLOG
forum

prostranstva interneta
matična kazališna kuća =):
ZeKaeM

akademija na koju idem:
SEAD



!:!:!:SAMO NA BLOGU:!:!:!

beauty:
dianora

vilenjakinja:
Lady AVATEA

clover & shamrock:
IvKi

domino:
haruki

chantal:
dama i skitnica

sunce:
mimoza

Galadriel:
noldorska princeza
još veća
u našim očima
od kada piše ove divne priče

!sviđaju mi se riječi ispisane iz glava gore navedenih ljudi!

ZAKON!!!
puno starih i najdražih nam serija, crtića i filmova



***

nek se nađe ;) :
...seve FAN club...


*********


APOKALIPSO
***
ti si premlada
a ja sam prestar za cekanje
miris u zraku mekan je
otkada tvoje sreo sam oci
san ove noci
pocinje

apokalipso sviraju
crni i znojni andjeli
s cvjetom u kosi
ritam te nosi
dobit cu sve sto zazelim

sad uzmi mi ruku i vodi me
pred nama nisu godine
al mogu biti najdulji sati
rado te pratim
vodi me

anđeli nek se odmore
a u nebeske ponore
mi cemo skupa
padati znati
otvori sirom prozore

ti si ta koju sanjam
ja sam taj kojeg oduvijek znas
vise nemamo zelja
jer sad plovimo do beskraja



*********

PRIČE:

tamo i opet natrag
I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX

triologija:
tri
pune tri
priča treća

7:
sedam (7) dana

kako izgleda san
09.06.2006., petak
jednom sam davno obećao da ću napisati sve što znam o posvećenju proljeća.
e, sada imate priliku vidjeti kako je to bilo na premijeri baleta 1913. godine kada je balet “le sacre du printemps” doživio premijeru u parizu u Théatre des Champs-Elysées.
muzika je sama po sebi divna, toplo preporučam kao dio kućne fonoteke (?).

uživajte u prastaroj rusiji.











na kraju jednostavno ostaneš bez riječi.
- 14:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>