< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

meki potezi ostavljaju najdublje tragove

U prvi mah je izgledalo kao da će ovaj blog proći bez mojih omiljenih himnica, ali neće. Neke stvari jednostavno nikada nisu dovoljno često ponovljene, a "je ne regrette rien" mi je otela kuja... ostaje mi samo da ližem svoje rane...

Hoću da znam kuda vodi ovaj put, mene
i život moj

Čiji je početak? Čiji je kraj?
Koji to čovek večnu tajnu zna?

Tamo gde je srce, tamo sija sunce
Tamo gde je strah, tamo živi mrak

Biti isti,
Biti poseban,
Biti slobodan,
Biti samo svoj.

Marijo, Majko Božija,
da li vidiš šta rade sa tvojom decom?

Biti isti,
Biti poseban,
Biti slobodan,
Biti samo svoj.

Isti, poseban, slobodan ... samo svoj.

(courtey of chocogirl)

A bez ove jednostavno ne može. Živjela jednostavna, plitka, brutalno banalna prepotentna nadripoezija!

Nikad nisam bio mlad
Bio sam uvek star
Ljute dane provodim sam
Sam ližem svoje rane

Želis li da sam živ
Želis li da sam srećan
Daj mi veru
Zaštiti me od svega

Ono što pokušavam sad
Ti nećeš za ceo svoj život.

Nikad nisam bio mlad
Bio sam uvek star
Ljute dane provodim sam
Sam ližem svoje rane

Želis li da sam živ
Želis li da sam srećan
Daj mi veru
Zaštiti me od svega

Ono što pokušavam sad
Ti nećeš za ceo svoj život.

Ti nećes...
Ti nećes...
Ti nećes...
Ti nećes...