petak | 15.12.2006.

GBA i sajam

Ponovno igranje GBA
Evo jučer sam nakon dugo vremena opet uzo GBA SP u ruke i malo ga zaigro. Zašto? Zato jer sam na kompu igro jednu odličnu igru po imenu Super Smash Bros thumbup i zaigro sam drito s jednim tipom kojeg imam i na GBA-u smokin.
I tako nakon jučerašnjeg dana danas ujutro opet se malo prihvatil te igre i dobro mi ide.

Metroid Fusion
Image Hosted by ImageShack.us
Naime u igri se radi o nekoj curi koja je obućena u neko svemirsko odjelo i u nekom brodu mora obavljat neke misije.Na početku ima jedno oružje koje se s vremenom prelaženja igre i bosova sve više up-grejda.

Cura s kojom se igra prelazi zove se Samus i možete ju vidjeti na ovoj slici
Image Hosted by ImageShack.us

Ispovijed i sajam
Evo danas ujutro kad sam malo odigro Metroid otišo sam na ispovjed te poslije nje doma. S menom je išo i Fiko kojeg su zanimale neke moje nove igre za komp. Oko 13:55 nazvao ga je frend i reko da u 14 moramo bit u školi radi sajma te smo krenuli u nju. Na početku je bilo malo boring ali kasnije je postalo zabavno thumbup. Bar meni smijeh. Malo smo igrali bocu istine i takve gluposti te sam ja zbog te boce istine moro otkrit ime svoje cure namcor. Al ok igra je igra smijeh.
I tak oko 15 do 19 kad su već skoro svi krenuli doma kreno sam i ja party


Evo to je sve za danas. Uživajte u vikendu party

- 22:24 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.