nedjelja | 26.11.2006.

Odgovori na pitanja

Sad sam upravo došo na komp i odlučil malo pogledat kaj ima novog na mom novom blogu i kad vidil kolko komentara skoro me strefil šlak bang.

Ta nisam znal da ima tolko nabrijanih ljudi koji se raspi**e na svaku sitnicu koju napišeš. namcor
Ljudi pa to ni dobro za zdarvlje smijeh.Pogotovo sam zbog jednog komentara lud

A sad ću odgovorit na neka pitanja koje vas zanimaju.

DMX je napiso:
"e jel to onaj helsing šta ubija vampire ili tak neš ???"
Imaš dva Hellsinga.Van Hellsinga koji ubija vampire i Alucard Hellsinga (ili ti Draculu) koji ih isto ubija u animi Hellsing tako da neznam na kojeg točno misliš smijeh

*°crazy love girl°* je napisala:
"mogu ja sam pitat čiji je ovo blog i od kuda zna za mene?jel ovo možda blog od Hrca il.....?"
Naravno da možeš pitat.Za tebe znam jer si mi frendica iz razreda tak da ono smijeh.
Što se tiće toga čiji je ovo blog još uvijek želim da budem anonimac, a nakon nekolko dana češ saznat tko sam, ali znaj nisam ni Rema ni nitko od njih četvorice yes.

Daj pliz odgovori.......ono kaj si napisao,napisala na mrakinom blogu nije istina....možda si ljubomoran na njega......never mind......btw:cool blog!!!pozz
To nije istina s tvog stajališta, ali s mog je i vjerojatno bi zbego jer ga dost dugo poznam kao i sve njih.Vjeruj mi na nikog nikad nisam bil ljubomoran, a nisam ni sad pogotovo ne na Mraku.

.:*@nTon!j@ d kUtcHK@*:. je napisala:
nisam razmisljala....
i necu to stavit....ako
ti smeta ne citaj blog!!lol
ko te j*** kad imas malo comentara..

Ti bi se trebala malo smirit jer si za svoje godine prenabrijana. Pa ja sam samo to predložil, a ak nećeš stavit nemoj.Meni tak svejedno.
And BTW kaj ti misliš da mene briga za tebe i tvoje komentare ili za moje.Ma živo mi se fučka za to kolko ih imam ja ili netko drugi.Meni glavno da mi netko pročita post.To jel će ostavit komentar il neće nije moja briga več njegova.GLAVNO DA PROČITA POST.


- 21:58 - Komentari (52) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.