parliament

srijeda, 22.02.2006.

Rat nije balet

Ovaj rat je pored mene prosao gotovo necujno. Jedva da sam ga registrirao. Kao snajperski metak kad promasi. Opet kad se sjetim svega osjetim hladnocu u kostima. Nekad mi se cini da sam samo ukljucio auto-pilota koji me je vodio kroz ratne godine. Tako sam i prezivio. Kod nekih se ljudi desi da se auto-pilot zajebe pa poginu. Vecinu nas kroz rat vodi instikt za prezivljavanjem i mozak nam obnasa samo one funkcije koje su neophodne za odrzavanje na zivotu. Oni ljudi koji u ratnim vremenima intezivno razmisljaju vjerojatno postanu ratni profiteri. Takva je bila majka Hrabrost, a takav je i Brzi.
Necete mi vjerovati, ali mene su odredili da budem snajperista. Jebiga, negdje su pronasli u vojnoj dokumentaciji da sam duzio poluautomatsku, snajpersku pusku u JNA, iako sam stvarno bio samo radio-telegrafista. Teta iz vojnog odsjeka je bila alkoholicarka i skrojila mi perverznu sudbinu da postanem snajperista.
Kad malo bolje razmislim to je za Muslimane sa one strane rijeke bilo najbolje rjesenje. Mislim da su oni i upratili kad je moja smjena. Brzi je dosao i rekao mi: "Evo ti snajper, tamo ti je soliter, vamo su balije i rokaj, samo nemoj da se zajebavas, jer cu ja tebe da roknem.". I rokao sam. Po fasadama, po drvecu, po asfaltu. Jebiga, moras ispucati svoju dozu od trideset metaka po smjeni. A ona dvojica sto su imali druge dvije smjene pucali su, uglavnom, u meso.
Brzo se proculo za mene, kako sa njihove tako i sa nase strane. Tamo su se djeca igrala lopte kad bih ja imao smjenu.
Naravno i Brzi je cuo za to i jednog dana je dosao da me rokne kako je i obecao. Rekao mi je da imam jedan metak i da moram upucati nekoga, jer ce u protivnom on upucati mene.
Uzeo sam pusku u ruku, pogledao kroz optiku, trazio cilj.
Djeca su se igrala lopte, starica u dimijama je sjedila na zidicu i mljela kavu. Starica i djeca, kakve mete. Starica sa mlinom za kavu u ruci. Djeca! Starica, djeca,
starica,
djeca,
starica,
djeca,
Brzi,
Brzi?
Buum!!!
Starica je pala sa zidica.
Pogodio sam je ravno u oko.
Nemojte me pitati kako sam vidio, ali evo i sad vidim to oko kako eksplodira i metak koji sijeva u orbiti.
Jos uvijek se pitam zasto Brzog nisam upucao.
Valjda me uplasio njegov nadimak.

22.02.2006. u 11:02 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv