Gledam slike ljudi oboljelih od AIDS-a ili nekih jos gorih neizljecivih bolesti, recimo Glioblastoma. Gledam slike izgladnjelih ljudi u Africi. Gledam sve te ratove na TV-u. Gledam George Busha, Adolfa Hitlera, Mahmouda Ahmadinejada-konduktera. Prizor koji me ipak najvise rastuzi je kad ponekad vozim nasim cestama i pored puta vidim bacenu automobilsku gumu. Ta guma koja je godinama vjerno sluzila i bez pogovora obavljala svoju duznost, bezdusno ostavljena/bacena kao neki nepotrebni spomenik-krajputaš.
Moja generacija je odrasla fakticki na granici izmedju analognog i digitalnog doba. U proslim stoljecima ljudi su imali vise analognu predstavu svijeta oko sebe. To je sve funkcioniralo na principu vinilne ploce. Ljudi su bili gramofonska igla i upadali u sudbinske brazde zivota. Zivot se je vrtio, okretao i mijenjao kao ploca, a ljudi su radili i borili se sa svim tim promjenama punim nepredvidivih avantura. Danas zivimo vise digitalno i zivot funkcionira kao CD. Pritiskom na dugme dolazimo do vrhunca. Za ono sto nam se ne svidja postoji “skip” dugme, pa to i preskocimo. Ako obratimo paznju na poruke iz reklama u vecernjem programu, primjeticemo citavu poplavu zivotnih slika. Svaka marka nam pokazuje drugaciji put kojim mozemo pobjeci iz nase svakodnevnice. Bilo de se radi o ciscenju, kuhanju, marendanju ili postavljanju parketa, sve nam je prikazano kao izvanredna, nenadjebiva avantura. Svaka igra, svaka dobija. Na kraju ostajemo zbunjeni svim mogucnostima koje nam zivot pruza, zauvijek zavaljeni u fotelju. Zene i muskarci do dvadesete godine idu istim putevima. Nakon dvadesete, zene probavaju mutirati u superzenu. Prekrasnu majku iz Knorr-reklama, ljubavnicu iz svedske Lätta-reklame i hrabru poslovnu zenu iz Hawlett-Packard reklame. Muskarci se u bijegu od odgoja djece (kao posljednje analogne zivotne avanture) fiksiraju na biro i pivo u birtiji. A djeca? Da li je za djecu bolje odrastati sa novom generacijom roditelja, tim vjecito mladim, modno svjesnim i izgubljenim ljudima ili djeca traze autoritet, ozbiljnost i staracku mudrost? Mi muskarci u tridesetim smo zbunjeni. Da li zene stvarno vole ono sto im servira David Beckham. Heteroseksualac, feminiziranog izgleda, koji se igra sa svojom djecom, koji je savrsen ljubavnik, a na radnom mjestu prolijeva i krv ako treba? Mi vise ne znamo ni trebali zeni pricuvati kaput u restoranu ili to pripada onom bivsem izumrlom muzjaku.
< | veljača, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Nice boys don't play Rock'n'Roll
Blog.hr
Forum.hr
NewWaveSingleSleeves
Mastermixdotorg
glazbeno-stopalnifetish
bizarrerecords
FoundTapes
YU.Mex
Bestseler
rutvica
hiperborealni vjetrovi
tatin dnevnik
jesusq.
ari pekka
dmj
wrunga
virtuela
blog komatoznog disca
igra ili gospodar tishine
blueville
aparatczyk
mainscream
xiola
modne osamdesete
dida neun-und-neunzig
xavier