parliament

ponedjeljak, 30.01.2006.

Neotvoreni padobran ili kako napisati jedan late night filler

Doci cu ti pod pendzere, pjevat cu ti blues i zydeco
rasplest cu ti kose guste i odjahat negdje daleko

Sevdah tece mi kroz vene, gugucu mi golubice
grizem tvoje usne medne, ubit ces me nehotice

jer ja sam usamljeni jahac
ja sam ti zastavom mahac
ja sam ti noc i dan
neotvoreni padobran

Nece moci trista vila da te skriju od mene
voljet cu te moja mila vise od carolije

Pucaju puske, aneurizme i svijet se vrti naopacke
stijena puca, dub se lama, zemlja se pod nama trese





Ovih sam dana bio pravo sjeban. Dijagnoza: J03.9 ili retronasalna angina. Po mojoj lijecnici to cudo se najbolje lijeci sa Roxithromicynom 300mg sedam tableta 1-0-0. Opis bolesti: svaki misic boli, termometar oralno i rektalno pokazuje 38 sa nesto, a u grlu bolovi kao da sam se najeo ostrih zileta. Protiv bola ne pomaze aspirin oralno, a titami ni paracetamol rektalno. Ali Roxi je zakon. Evo nakon 5 tableta me vec grlo skoro proslo. Jedino me jos kasalj muci, ali se bar djeca dobro zabavljaju imitirajuci me.

Prije dva dana sam dobio prvu plocu od dvije koje sam narucio preko Sundazed kataloga. Radi se o Dylanovoj "Blonde On Blonde". Druga je "Fifth Dimension" od The Byrds koja stize uskoro. "Blonde On Blonde" je vjerojatno najvazniji dragi kamen sa Sundazed liste. Prava je divota sto su ljudi odgovorni za Sundazed izdanja odlucili ponovno na vinilu objaviti ono sto je Dylan svejevremeno nazvao "That thin, wild mercury sound" i meni malo ublaziti muke retronasalne angine. Konacno imam priliku ovo poslusati u orginalnom glancu, bez Columbijinih zvucnih manipulacija. Ploca je dakle analogna i mono. Za Bob Dylana je to jedini pravi autenticni zvuk "Blonde On Blonde". Sve ostalo su surogati. Ne mora se biti neki high end-entuzijast da bi se skontala dinamika i prava vrijednost ove ploce. Dovoljno je poslusati Al Kooperove orgulje na "Sad Eyed Lady Of The Lowlands" i utopiti se u mirisu lavande.
Kada je 1966. na turneji po Engleskoj jedan folk-purist za vrijeme elektricnog seta na koncertu dobacio Dylanu: "What happened to Woody Guthrie, Bob?", Dylan je sa bine odvratio sa hladnom arogancijom: "These are all protest songs. This is not British music, it´s American music." Nakon toga je bend zasvirao "Just Like Tom Thumb´s Blues". Tko ne vjeruje neka pogleda "No Direction Home", Scorseseovu Dylan-dokumentaciju.


30.01.2006. u 21:38 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv