parliament

ponedjeljak, 19.12.2005.

Kako sam sa Kederšoderom rijesio problem peruti

Leo je imao istoimeni frizerski salon za muskarce na Kosevu odmah ispod zgrade gdje sam stanovao. To je bila jako zgodna cinjenica kada bih trebao otici podsisati kosu. Izgledao je poput onih macho-tipova sa zecjom usnom koju je prikrivao crnim brkovima. Po ljepoti zaostao na pola puta izmedju Tom Sellecka i Harisa Dzinovica. Svoj salon je bio ukrasio posterom lava iz „Politikinog zabavnika“, i slikom prvog tima “FK Sarajevo“, a svaki put kad bih dosao na sisanje morao sam ga izvjesno vrijeme ubjedjivati da mi otraga skrati, a sprijeda ostavi duzu kosu, iako je on svaki put predlagao obratno:
„Pa decko, eno ti svi fudbaleri Sarajva nose takvu frizuru i svi dolaze kod mene na sisanje“. Jednog dana, nakon duzeg ubjedjivanja, upitao me je zasto perem kosu losim samponima:
“Imas puno peruti decko, bilo bi najbolje da ti neko iz Njemacke donese onaj njemacki Kederšoder sampon. On ti je najbolji protiv peruti.”.
Kad je rat poceo, Leo je nestao. Kao utvara. Nisam nikada vise cuo sto je bilo s njim, a nije mi ni padalo na pamet da nekog pitam. Samo ponekad, kad bih sa svojih ramena otresao perut, sjetio bih se Lea i misterioznog Kederšodera.
5 godina kasnije, u Njemackoj, sam otisao kod frizera, da se od prve place ono malo glacnem. Nakon sisanja i brijanja, brico(inace folksdojcer iz Vojvodine) mi je rekao kako bih trebao poceti koristiti neki sampon protiv peruti. Prvo mi je ponudio proizvode skupih firmi, cije su se cijene kretale od 50-70DM, sto mi je bilo suludo dati za sampon ili losion protiv peruti. Kad sam ga upitao da li postoji neka jeftinija mogucnost borbe protiv peruti, rekao mi je da u svakoj drogeriji postoji jako dobar “Head & Shoulders”.
Poslije toga sam sa Kederšoderom rijesio problem peruti zauvijek, a i fudbalerke su se ponovno vratile u modu.

19.12.2005. u 00:01 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv