petak, 13.05.2011.

...time to say goodbay...

U zadnje vrijeme se vraćam korjenima,ne znam još da li je to dobro ili loše...za sad je nekako još neutralno,pomalo se osjećam totalno van granica koje su mi prije bile sve,ali zasad još uvijek neutralno,samo branim ono do čega mi je stalo...opet sam u onoj staroj-dobroj fazi kad me za 90% toga nie briga ili ti ja sam trolll i radit ću što ja hoću i kad ja hoću,ako to podrazumjeva kopanje rupe usred šume,slušanje Sentenceda i ispijanje hektolitra pive,onda dobro,nek podrazumjeva...Nie kao da je nekog zapravo briga,al ono ak netko pomisli se petljat da to odmah srežem na početku...Što se tiče pojedinaca iz pojedinih "bendova" sa svojim upadicama i pričama...
...mislim shvatite moj život je moja stvar,a vi možete sam gledati i šutjeti jer ste toliko jadni da neate pravo glasa...i ona nekolicina normalnih ljudi zbog koje ste bili podnošljivi je otišla iz vašeg života,vi ste ostali totalno jadni i sa tim se pomirite ili barem nemojte druge zamarat...tako da upadice i komentari na račun osoba koje volim neće više prolaziti samo tako,mene više ništa ne spriječava da svi dobijete što zaslužujete...više ne...nekada su me držale granice i činjenica da ste bili društvo osobe do koje mi je stalo,danas je situacija drukčija i ja ne vidim više granice koje bi me spriječavale da odgovorim malo bahatom đubretu koje ne zna ni osnove ponašanja,o ostalim faktorima njegovog života(npr.glazbenom ukusu)nie bitno ni razmišljati jer naprosto ne postoje...stav je mala stvar,ali radi ogromnu razliku,hvala Bogu...barem stav imam...


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>