petak, 13.05.2011.

Black Night

Ne znam zašto si ljudi dopuštaju takve stvari...zbog ljubavi?što je zapravo ljubav?skup kemijskih reakcija?uzvišen osjećaj?samo osjećaj?što kad taj osjećaj nestane?ostaju ožiljci ili samo uspomene?
Black night is not right
I don't feel so bright
I don't care to sit tight
Stvari su tako jednostavne...idemo iz početka?kažeš da ako u vezi jedan nije sretan da je to mučenje...a ipak me vodiš tim putem...jer ti ne mogu nauditi...jer si više od ikoga zaslužio osmijeh...iako ni to nije posve točno...nitko ne razumije što se dogodilo...nitko ne razumije koliko je pad zabolio...nitko ne razumije viđenje koje nije sam vidio...
Maybe I'll find on the way down the line
That I'm free, free to be me
Black night is a long way from home
Trenutno su stvari takve...ne želim tamu koja me počinje ispunjavati...ne želim se vraćati na staro,ali ne želim ni naprijed jer me ni tamo ne čeka ništa...odričem se budućnosti...ona ne nosi ništa dobro...ona ne nosi taj sarkazam koji mi je prirastao srcu,ni dugačke rasprave o stvarima koji jedino nas dvoje iskreno razumijemo,ona ne nosi budućnost kakvu trebam...budućnost ne nosi tebe...ne na način na koji te ja trebam...
I don't need a dark tree
I don't want a rough sea
I can't feel, I can't see
Maybe I'll find on the way down the line
That I'm free, free to be me
kako uskratiti nekome nešto što mu znači život?ja tebi ne značim...moža te boli sada ali to je privremeno,a ako se vratim mene će boljeti zauvijek...natrag u pakao...
Black night is a long way from home
Black night, black night
I don't need black night
I can't see dark light
Meni treba dom daleko od ove ludnice...ja ne želim biti dio vaših spletki,meni to ne treba...ja nisam dijete koje će na taj način,koje će na vaš način provoditi život...neću živjet pod staklenim zvonom kako bi bila uzorna...vi mene ne zanimate...meni više nije stalo...i da se vratim umrla bi...onaj tren kad se vratim ja umirem...to ne želim...zašto nema izlaza?zašto ova prostorija nema prozora?jeli to moj um tako zatvoren?jesam li ja kriva?zašto nitko ne odgovara na pitanja?zašto tebe nema da sve popraviš?zašto se ja ne borim?zašto ove ruke oko mojega vrata ne popuštaju stisak?zašto opet padamo?
Maybe I'll find on the way down the line
That I'm free, free to be me
Black night is a long way from home...
zašto nitko nema odgovor?

ZAŠTO ME PUŠTAŠ DA NESTANEM?????????


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>