petak, 13.05.2011.

I know what's best for me...But I want you instead...ili ti kako je vožnja Slavijom ravna najnemilosrdnijoj šutki...a i Kata jebava uokolo...

I know what's best for me but I want you instead...jako pametan stih za zadrte kao što je moja malenkost,naime nakon mjeseci udaranja glavom od zid(ae,sad shvaćam od kud mi sve one čvoruge)inspirirana riječima(ae,riječi život znače)prekinula sam tok negativne energije,dakle za sve one slobodne,emancipirane i neobuzdane koji toliko trube o slobodi,emancipaciji i neobuzdanosti mogu reći da je ovo uspješan početak nove lekcije i da,u pravu ste jer je ipak najvažnije na kraju jednostavno ostati svoj...kakva će nova lekcija biti ne znam,znam samo da više nisam ja ta koja traži TVOJE vrijeme...a ni NJEGOVE oči pune odobravanje u 4 ujutro dok pada kiša samo iznad moje glave...a bogme ni NJIHOVU samilost....od nedavno moje vrijeme,moje odobravanje i moja samilost...da,lijepo je biti slobodan...jedan strogi pogled plavih očiju prepun nevjerice na moje riječi slobodna sam,vraćam svoju volju,svoj život!su me malčice pokolebale ali samo na tren jer neću se više gubiti na taj način...ne zbog nekoga sa kim sam sretna svake prethodne godine i to kad ja progutam gomilu gluposti i pravim se slijepa...nisam to ja...



al da se razjasnimo ne planiram baš trčat posred livade kako bi pokazala slobodu duha pošto bi onda svi vidjeli samo slobodu moga uma....


A što se tiče jednog od najgorih iskustava u srednjoj školi...ne to nisu profesori,ne nisu čak ni profesori u Webberu,a ne nije ni matematika,nije ni maturalna radnja(koja je uspješno završena jučer)...a čak ni oni grozni ljudi s kojima morate u razred a čak se ni ne kupaju...ae da,di sam stala...po tko zna koji put sam na vlastitoj koži osjetila 20-ak minuta dražesne vožnje u Slavijatransu...za ime Božije i za to ja dajem 300-380kn mjesečno?????zabavnije je u šutki prepunoj mrtvih pijanih punkera sa martama sa metalnim kapicama..baaaah...



i da...sad mi se više ne da pisat o nečemu posebnom pošto vožnja u Slavijinom busu iziskuje previše živaca već poprilično rastrojene moje malenkosti......
za kraj ipak ostavljam cijenjenom pučanstvu jednu lijepu misao...



i da,Ada ima tak cukanu zuuurku,jooooj....znam da sam je prestala spominjati u postovima,i žao mi je al moje malo egocentrično JA je postalo prejako...razbahatilo se...ae,pričam opet sama sa sobom...grozno...kad nitko drugi neće...ae ae ae ideeeeeem


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>