petak, 13.05.2011.

Life it seems...will fade away,drifting further every day...

Things are not what they used to be
Missing one inside of me
Deathly lost, this can't be real
Cannot stand this hell I feel
Emptiness is filing me
To the point of agony
Growing darkness taking dawn
I was me, but now He's gone
Nebo je opet poprilično tmurno...skupljaju se teški,crni oblaci,opet će padati kiša...šetajući danas na tren sam ugledala poprilično nevjerovatan prizor,čistu borbu na nebu između velikih bijelih oblaka i onih tmurnih,veličanstvenih crnih koji nose spas u kapljicama čistoće...poput borbe dobra i zla...razlika koja je toliko cijenjena je zapravo precijenjena...ljudi nisu potpuno dobri,nisu ni potpuno zli,ni nebo nije uvjek isto i na njemu se odvija konstantna borba...u svima nama je obično tako...danas si vjerovatno pomislio da sam sebična,čak i neiskrena i da griješim...i žao mi je zbog toga...djela koja činim nisu kalkulirana na način da bi meni bilo bolje,ja se uvjek nekak snađem,preživim...ja mrzim razmišljat o hipotetskim situacijama,loša sam u matematici,ne želim računati...nemoj me tjerati na to...molim te...nemoj me prisiljavat da uništim nešto što može ostati čitavo...koga je briga za ovu oluju u srcu?nećeš biti tu onda nemoj ni komplicirati...pusti stvari kakve jesu...nećeš se predomisliti...dovraga zašto to onda ipak boli?
I'm frantic in your soothing arms
I can not sleep in this down filled world
I've found safety in this loneliness
But I can not stand it anymore
Cross my heart hope not to die
Swallow evil, ride the sky
Nisam zla...nemoj to misliti,molim te...nisam proračunata,ne radim to kako bih imala rezervu...radim to jer je ispravno...čemu uništiti život?nie život u neznanju,ne boli ga niti ću dopustiti da ga boli...a maleno moje...i dalje možeš spavati na sigurnome kao i dosada...a ja...a ma egoizma je previše...hipotetski,da hipotetska situacija ostaje takva...hipotetski neće se dogoditi ništa,sve ostaje po starom...hipotetski ja sam dobro...ja mrzim hipotetsko i kalkulacije...ali ne preostaje mi ništa drugo nego ostaviti sve kako je...

jer hipotetski I'd like to watch you sleep at night
to hear you breathe by my side
And though sleep leaves me behind
there's nowhere I'd rather be ostaje samo to...želja izgubljena u kapljicama kiše...


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>