petak, 13.05.2011.

holding my last breath...safe inside myself are all my thoughts of you

Kako čin nesebičnosti nekome može uzrokovati toliko patnje?Ostavljam nešto da živi u svom svijetu iluzije...stagnira...ne brini,neću te izvlačiti iz takvog svijeta,ne zato što sam nesebična i žrtvujem se da bi ti mirno spavao pokraj mene,čisto jer sam kukavica da to učinim...ne želim poremetiti raspored,a ne sviđa mi se ovakav...loš je...ne sviđa mi se mjesto ispred pozornice,meni ne treba mjesto ispred...ne ja čak ne trebam ni mjesto na pozornici,ja trebam povratnu kartu za svoj svijet...u prijelomnom razdoblju,na križanju ja sam otišla u dobrom smjeru...i u to ne sumnjam,ali kako je taj put počeo ovim prokletim tunelom?...zašto su oko mene zidovi?ne,pa krenula sam dobrom stranom...kako sam upala ovdje?...zar je stvarno postojao treći put?...ne nije trebao postojati...bila su dva i odabrala sam pravi put,zašto su se onda ovako ispremješale karte?
you know i can't stay long
all i wanted to say was i love you and i'm not afraid
can you hear me?
can you feel me in your arms?
opet na početku ispitivanja vlastitih misli nalazim na činjenicu da pogled kroz prozor ne otkriva tvoj lik,ti nisi tu kada je teško...ti pobjegneš,ti postaješ žrtva i ja se fokusiram na tebe...i konstantno je jedan dominantan faktor ili je uvjek ja ili si uvjek ti,i to me ljuti jer ne postoji mi,nikad ni nije postojao...postojao si ti kojeg sam ukrala iz savršenih ruku neke druge i postojala sam ja takva kakva jesam,sa svim manama i vrlinama...zašto uopće misliš da to zaslužuješ?ja nisam trofej...ja samo želim natrag u svoj svijet...tamo je nešto drugo,to nije bolje od tebe,to ni ne mora nit očekujem da bude bolje od tebe...to je neobjašnjivo,zašto ne tražim bolje?jer si savršenstvo?da ti si za sve savršenstvo,i za mene si njihovo savršenstvo...ali nisi ono što tražim kad u 4h ujutro gledam kroz prozor na kišnu cestu...nisi...i nemoj ni pomisliti mene krivit za to...nisi me trebao mjenati...ne možeš od mene očekivati savršenstvo...
I'll miss the winter
a world of fragile things
look for me in the white forest
hiding in a hollow tree (come find me)
I dajem sve od sebe da nestanem...ne želim nikome remetit život,ne na taj način...ili možda želim?kažeš da mi ne treba to...da je previše sjebano,da si ti takav kakav jesi...ne znam je moja poštapalica,ne znam toliko toga...ali se trudim saznati,trudim se naučiti,ne želim te popravljati,ne želim rješavati sve tvoje problema,ne želim ti uzrokovati nove...što onda želim?dio tvoje duše dobre kakva je,loše kakva je...i taj tvoj indifernetan pogled zbog kojeg nikad ne znam na čemu sam...
closing your eyes to disappear
you pray your dreams will leave you here
but still you wake and know the truth
no one's there
vjerovatno sam u krivu,kako sam ja tu tako je i ona ili netko drugi...ah...
say goodnight
don't be afraid
i opet mi po tko zna koju put odvlačiš misli...i nestaješ tamo negdje na kišnoj ulici u 4 ujutro...
calling me calling me as you fade to black
holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight
na kraju svega stvari ostaju onakve kakve jesu...Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning to dance in the rain...


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>