petak, 13.05.2011.

To hear you breathe by my side...

Svako jutro kad ustanemo jednim djelom sami određujemo kakav će nam biti dan...ja većinom jutro započinjem na krivi način...kasnim,nikad se ne stignem spremiti kak spada,uvjek ali baš svaki božiji dan se moram vratiti po nešto jer sam zaboravna,ili probudim nekoga pa se deru na mene(obično mama),ne stignem skoro nikada jesti pa čak iak ustanem u 5:30h,a cappuccino ni ne sjećam se kad sam stigla popiti ujutro kad sam ustala,no jutro je danas započelo malčice drugačije...mob je zazvonio i umjesto standardnog zvuka Zvonko,Zvonko taj lutak vozi auto pravi,Zvonko,Zvonko sa svojom plavom kapom zvoni po cjeli dan...i tak dalje i tak bliže pjesma koja me budi svako jutro kao budilica,umjesto Zvonka jutros je zazvonila Metallica-Seek and destroy melodija zvona,javim se i sa druge strane tako poznat,dragi glas...nevjerovatno kako mi nedostaje...

I'd like to watch you sleep at night
to hear you breathe by my side
And though sleep leaves me behind
there's nowhere I'd rather be....

i tak mi je dan započeo na poseban način...iako je bilo vani poprilično oblačno,a moja vijetnamka je na pranju stoga sam morala uzeti samo poprilično laganu duksu...a ne znam,dan je poseban....


btw.sretan rođendan jednoj osobi...žao mi je zbog svega,ali jbg...


ah...dobar dan...poprilično...


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>