petak, 13.05.2011.

Whisper things into my brain assuring me that I'm insane...

S obzirom na veliku populaciju našega planeta uvijek se nađe budala koja mora vrtiti nešto svoje pri čemu vas uvjerava da ste pobrkani,smušeni ili jednostavno ludi iako ste vi čisto zdravo normalni sa pokojom razumljivom devijacijom.U duhu toga ovih dana u razredu vlada situacija slična onoj opisanoj u pjesmi
Welcome Home(SANITARIUM)od Metallice,naime općenito je to poprilično dobra atmosfera,no pojedinci povrijeđeni postupcima nekih drugih(čitaj:nezrela djeca koja idu u školu da bi stekla prijatelje)čine upravo ono što je meni najblesavije-ponašaju se na način da konstantno zagorčavaju život onoj nekolicini normalnih,zdravih,rumenih pivopija...dakle,za ime Božije zar smo stvarno spali na to da se uokolo blatimo na foru iemo na kavu,a sutra detalje sa kave prepričavamo na najgluplji mogući način...tračanje je vjerujem najmutavija ženska ali i muška osobina i prije nego li nešto napraviš netko će već smislit priču.Ovakve stvari me osobno ne pogađaju,dapače zabavljaju me i rijetko kad učinim nešto kao danas i stresem nekome sve u lice...a kako je dan krenuo imala sam prilike to učiniti čak 2 puta(kak moćno,zar ne?),ali ovaj put je to malčice zdrmalo jednu dragu mi frendicu pa sam tako i ja reagirala...poanta ovog posta je da iem u djetinjast,neodgojen razred(svaka čast iznimkama koje se ubrajaju u onu skupinu ili normalnih ili rumenih(pinky obrazići) ili pivopija pa su mi oke)ali sve u svemu više izgledamo kao dječiji vrtić nego kao maturanti...a još jednom sve u svemu slikom opisana situacija u razredu:Homer & Bart-pad s krova IV.čin...


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>