petak, 13.05.2011.

5 mjeseci...i još uza sve to Always with me,always with you...


Eto i to se desilo,danas je 5 mjeseci kak sam zauzeto biće...lol...malčice nevjerovatno da je već prošlo toliko vremena,al eto čuda se događaju i čini se da će se i dalje događati...današnji dan sam okupirana glazbom pošto sam otkrila još jedno glazbeno čudo i to ni manje ni više,vjerovali ili ne velikog Joe Satriania,nak...glazbena edukacija je moćna stvar kad postoji netko tko te može potaknut da preslušaš nešto i pri tom kad taj netko pogodi nešto što te se dojmi


kao što ste pogodili na slici je ni manje ni više štovani Drug Precjednik pri jednoj od svojih cjenjenih lekcija


...strašno...neću ostavljat nikakve lyricse pošto jedine riječi koje me ovih dana okupiraju su one ratom prožete Megadetha,tak da...samo kjut đapaniz sljika...




e da...sad sam se sjetila...
Iako mi neki u zadnje vrijeme spočitavaju da sam postala pre-popustljiva što se tiče nekih stvari,tj.da sam se promjenila i da više nisam onaj zadrt tronogi trolll koji je uživao u beskompromisno zaglušujućoj glazbi i hektolitrama pive,pa mogu vam reći:fuck off,kao drugo:nije me briga,a kao treće:prvo i drugo skupa...sve u svemu...odoh sad...
roštilj kod strica čeka =)


a pošto roštilj čeka tako i ovaj post moram privesti kraju...



samo se moram najprije počešljati...




e da...i znam što mi se događa iza leđa...



01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>