petak, 13.05.2011.

Ae odoh ja zubo

Kao što naslov već reče(lol) iem danas...naime starci su odlučili vikend provesti u Puli...prvotna reakcija je bila damn,nechem bit u md-u večeras,al opet ni tulumarenje po Puli nije za bacit pošto ima jean malecki rock caffe,a i bude se našlo negdje nešt malo metala za poslušati...u krajnjem slučaju bit će oke.Trenutna situacija oko mene,hm,svira Tajči il kak već se zove,cupka na neku stvar Hajde da ludujemo ,Fallenin virus za blesavom glazbom hara uokolo,moj cilj tokom posjeta Puli je sam naći dobru pivnicu,nak,mora biti negdje nešt...ae,idem sad se spremati pošto krećem za 2 sata...pozdrafchek svima + pusa jenom čitatelju mojih nebuloza koji prati moje postove već godinu dana,hvala na vjernosti iak te ne bi ubilo da ponekad kažeš mišljenje o nekom postu


01:06 | Komentari 0 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>