Paralel side

nedjelja, 16.10.2005.

POVRATAK MEĐU ŽIVE

Znam, nisam fer...samo sam nestao bez ikakve najave...e, pa...snašlo me par ozbiljnih zdrastvenih problema zbog kojih nisam bio u psihičkom stanju (mislim na trenutnu snagu) komunicirati sa vanjskim svijetom. Znate ono, kad nešto pođe po zlu onda vas toliko baci u depru i toliko vam je glupo zamarati okolinu oko sebe sa (za nju) nebitnim problemima. Mislim, nisam ja neki slabić, već jaka osoba, optimist, ali ima stvari na koje nisam bio spreman...snašle su me i eto. No dobro, vratio sam se iz inozemstva s liječenja i sada je sve kolko tolko ok i život kreće dalje s one točke gdje je stao...a ja mislim da je to bilo ovdje, na blogu. Uglavnom, nadam se da ste svi super. Žao mi je što me nije bilo, i što se nisam mogao družiti s vama, ali šta ćete...život je pun nepredvidivih situacija. Htio sam o toliko toga pisati, ali sada, nekako nemam inspiracije, pa ću svoje filozofije ostaviti za neki drugi dan. E da, kupio sam Da Vincijev kod, čuo sam da je knjiga odlična...jedva čekam da je počnem čitati...da, nisam je još počeo čitati, trenutno sam na Stephen Kingovom "Ono" (obožavam njegove knjige). Pa, kad pročitam Da Vincijev kod mislim da ću imati o čemu pisati jer imam osjećaj da će mi upravo ta knjiga pospajati neke teorije u mojoj glavi. No dobro, opet ja po svome...preduboko. Sad bi ja trebao ići pajkiti ali mislim da ću vas sutra, ako ne i danas u slučaju nesanice kontaktirati na vaše blogove, ne bili počeo obnavljati započeto prijateljstvo. Pusa svima koji su je željni. Take care....c ya!!! Pozdrav!!!!! :)))))))
- 20:45 - Verbalni proljev (5) - WC papir - Najljepše je kod kuće

<< Arhiva >>

Ukoliko će te glasati, znajte da nema linka nazad

Vjerovanje
Vjerujem u

Boga i u Crkvu
samo Boga
više Bogova
duhovnost, a ne religiju
prirodu i njene sile
samo sebe
ostalo

 

 

Free Web Site Counters
Web Site Counter