Paralel side

utorak, 06.09.2005.

O malo običnijim temama

Sada, ovako ljutit, želio bih s tobom dragi čitaoče podijeliti jednu lijepu priču o zdravstvu u predivnoj nam državi Hrvatskoj. Neznam kako vi, ali ja sam oduvijek bio razočaran u našoj državi, a neku večer sam doslovce popizdio. Eto što je bilo: sjedimo brat, cura i ja i gledamo telku, brijem da je bilo negdje oko 12 u noći. Burazu (20 godina) odjednom pozli, onako iz čista mira, počne se gubiti, slika mu bježi, vrti mu se itd. Skužim ja da nije vrijeme za zajebanciju i odlučim ga odvesti na hitnu; ali da ne bi bilo zajeba (Zagreb je ipak veliki grad) nazovem ja hitnu i pitam gdje da ga dovezem, a ani će na to: "U vojnu bolnicu gospodine, a gdje drugdje!?!?"....dobro....stavim ja buraza u auto i pravac Vojna (ili kako je još neki u Zagrebu zovu Nova ili Zelena bolnica). Dođemo tamo oko 00:30 i počnemo se prijavljivati na šalteru za primanje pacijenata; kad nas odjednom ona krmača od oko 60 godina s onom bahatom krumpirastom facom i mrtvačkim zadahom upita: "A šta vi radite tu?"....reko kako šta...pa buraz mi jedva stoji na nogama, samo što se ne sruši.... "Da, gospodine, ali vi ne spadate pod ovu općinu...morate otići na Rebro!!!" Pokušajte zamisliti scenarij: čekaonica u hitnoj prazna, nigdje nikoga, (još se sjetim da me sama hitna uputila u ovu bolnicu), dva doktora vani žvale onu prokletu cigaretu, buraz mi se ruši, a ova krmača me tjera da ga vozim na drugu hitnu....pa koji kurac onda HITNA POMOĆ znači u pičku materinu. Ja naravno puknem, počnem se derati, bacim onu stojeću pepeljaru...kad na to pojave se naši AKD-ovci (AKD zaštita) i izbace mene i buraza, onako sjebanog van. No dobro da ne duljim....odfuram ja njega na Rebro gdje je čak u 02:30 došao na red kojeg uopće nije bilo (naime, bili smo sami u čekaoni) i za 10 minuta izašao van. Doma sam naravno došao oko 3:15, a u 06:30 na posao...mislim what the fuck...how stupid can it be. E da, još sam se sada sjetio onih par slučajeva što su se desili ove godine...čovjek umro na 8-satnim pretragama (furali ga s jednog odjela na drugi, a frajer došao na hitnu) ili kad je negdje na moru hitna vozila pacijenta u 80 km dalji grad (naravno i on je umro)!!! Da poludiš!!! Ispričavam se na riječniku...morate me shvatiti...isfrustriralo me jednostavno!!!
- 21:13 - Verbalni proljev (6) - WC papir - Najljepše je kod kuće

<< Arhiva >>

Ukoliko će te glasati, znajte da nema linka nazad

Vjerovanje
Vjerujem u

Boga i u Crkvu
samo Boga
više Bogova
duhovnost, a ne religiju
prirodu i njene sile
samo sebe
ostalo

 

 

Free Web Site Counters
Web Site Counter