my thoughts were so loud i couldn't hear my mouth.

petak, 30.03.2007.

OH NE!

Dobar dan.
Nisam postal nikaj vec jako jako dugo. Vise od mjesec dana wow!!! Ne znam kak sam uopce prezivijo takav stres ne iskaljivanja svog bijesa i izljeva tuge i nesrece na ovom divnom mjestu za asocijalne ljude i one koji misle da to jesu. Prezivio sam ljudi, prezivio, sad cu opet postati emo i plakat cu i ne znam...ah majko moja mila. Idem sad slusat neku tuznu muziku.

Kaj?

Znate kaj je glupo? To da vec iz (okruglo izraženi broj) 5-6 ispita/odgovaranja, ili mi fali bod (pa cak i pola boda) za ocjenu vise ili dobim jebenih nekaj do nekaj (3do4 npr. ili 4do5) sranje. Dobro negde je bolje dobiti 4do5 nego samo 5 al ono...ide mi vec to na kurac. Al dobro, ide mi u skoli nije da se bunim hahuhahe. Ide [da pokucam negde o drvo, jebemu nemogu ga naci pravo drvo, sve samo iverica..hm...ah! Imam vrata, evo! (onomatopeja-kuc,kuc)] <--- ove su mi lude zagrade, vuglaste, to sam se zbog paskala nafcil delati (desni alt+f/g). Paskalludjak ne? Ofkorz!

E da, napokon napokon "ja ovo ne mogu da verujem"(kurve, antiopereta z čča) ali dobil sam neki dan predivan i najtuzniji film ikad...Ljilja 4-ever...bas dobro. Bez pretjerivanja na njega cekam skoro godinu dana i napokon ga sad imam, na divixu, al nema veze, lepa je slika. I tak, bas divno. Ah! To je inace jakojako dobar film, pogledajte ga koji niste, necete pozaliti (al je tuzan). O trgovini ljudima se radi.

Uh vec sam puno napisal. Je i dobil sam prvi pravi* komentar na fotozine-u i lud sam! Problem je u tome da se mora biti registriran da se ostavi komentar a ljudima se to neda, i ja vec dugo nisam slike postal tak da....lala...u glavnom odite tu i mozete vidjeti moje fotke neke.

U ponedjeljak idemo u zagreb na mjuzikl Briljantin jedva cekam. Sjecam se dok sam u osnovnoj skoli taj film mami nabavljal i bil mi je super, sjecam se da je Travolta glumil.

Idem sad. Bok!

Slikica jedna dok sam v parizu bil...je...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*prvi pravi komentar - imal sam jedan vec prije al toga mi je cura ostavila jer sam joj ja rekel :)

- 16:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>