lav nikolajevič tolstoj

subota, 29.12.2007.

Sreću nosi neki poštar jako spor... Neka... Samo ovu noć da izguram... Sutra ću već naći dobar izgovor...

Šta bi na ovo sve rekao Charles Darwin? Koji majmuni, moj amateru? Ljudi su izgleda postali od nekih drugih zvijeri...

...za sreću:

" I to nazivam srećom: nagnuti se na onu stranu, u prostranoj, večernjoj daljini ugledati plava polja i satima zaboraviti hladnu blizinu... To je sreća, nešto različito od onoga što je moja mladost mislila, nešto tiho i usamljeno, lijepo, a ipak neveselo... Shvaćam da predstavljam jedinstvo sa beskrajnom inteligencijom podsvijesti koja ne zna za prepreke, teškoće i odlaganja... Živim u radosnom iščekivanju najboljeg... Duboki slojevi moga uma reagiraju na moje misli... Znam da ništa ne može spriječiti podsvijest da uspješno završi ono što je započela... Stvaralačka mudrost djeluje kroz mene, ostvarujući sve moje planove i namjere... Sve što započnem, u stanju sam to uspješno završiti..."

...za strah:

" Svladat ću strah... Upravo ga svladavam... Treniram sa pouzdanjem i vjerom u sebe... Potpuno sam smiren i opušten... Danas, sve na svijetu radi za moje dobro... Ovaj dan je nov i čudesan, nikada više neće biti ovakvog dana... Neprekidno me usmjerava mudrost i vodi me u pravome smjeru... Sve što budem radio, biti će uspješno... Okružuje me i štiti ljubav Kvarteta Dragih Lica, povjerenje i moje samopouzdanje, i kroz život se krećem smireno i spokojno... Ukoliko mi pažnja i na trenutak skrene sa onoga što je dobro, istoga ću se trena vratiti razmišljanju o ljepoti, ljubavi i dobrobiti..."


Ja sam "magnet" koji privlači sve što donosi sreću... Svi moji današnji pokušaji biti će čudesno uspješni... Siguran sam da ću biti sretan!!!...Oni koji su doista naučili voljeti, najprije su uklonili sebičnost...

29.12.2007. u 13:00 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Moše Pijade...

...Darko Pančev, Danko Lazović, Boško Janković - Janez... to su moja tri drugara iz ulice... i tu smo gdje smo...

Jedna sa tašnom punom namirisanih stvarčica...

Kako se ranije nisam sjetio šta se ono radi kad te ostavi djevojka? E, pa... Nisu mene djevojke ostavljale baš toliko da bih mogao izdati priručnik na tu temu? Jedna, dve, OK, neka bude tri, ako ćemo baš sitničariti, mada je i Ta Treća odlično znala gdje me je ostavila, pa svraćala s vremena na vrijeme da provjeri da li sam još tamo...

i hvala...

Hvala tebi, Amose, mali mišu sa oboda mog šešira... na vrhu mojih vrata...