lav nikolajevič tolstoj

utorak, 04.12.2007.

"dvoje koristi jedan trenutak, dok dvije glave na jednom jastuku uvijek sanjaju različite snove"

Mnogo puta sam i ja izabirao suviše brzo... Povuče me izgled i ja uberem ružu, a zaboravim na trnje... Tada shvatim ironiju da ulogu moje djevojke podjednako dobro može da igra bilo koja druga ... Ne kažem da se kajem ... Sve te bodlje izazivaju slatko peckanje koje me ne može ubiti... Uostalom kao ni neuzvraćena ljubav ...


Da mogu osmisliti djevojku, da je kreiram za sebe i da joj udahnem dušu, da li bi išta bila drugačija ?

Da li to znači da ću napokon ODŽIVJETI a ne ODSANJATI svoj život ?

Bilo da osmijeh vidim uživo, čujem preko telefona ili pročitam u poruci, bitno mi je da ga memoriram u glavi i zapamtim do najsitnijih detalja, sa sjajem u njenim očima ili pauzom u njenom glasu dok je uzimala zrak između kikotanja... Zatvorim oči i zarobim tu sekundu negdje duboko u sebi...


I onda me je neko pitao: “Šta je momak, ti vjeruješ u bajke“ A ja sam mu odgovorio: “Ja ne vjerujem u bajke, ja učestvujem u njima“! Sada živimo u jednoj bajci koja nije lijepa, ali mora postojati neki epilog, neki izlaz iz svega ovog...Tako da ja definitivno vjerujem u bajke, ali znam da ih nema samo lijepih !

Da citiram svog omiljenog autora, Balaševića:“Zaljubiš se, jer je to tebi potrebno, a voliš nekog, jer je to potrebno nekom drugom“.


04.12.2007. u 23:26 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Moše Pijade...

...Darko Pančev, Danko Lazović, Boško Janković - Janez... to su moja tri drugara iz ulice... i tu smo gdje smo...

Jedna sa tašnom punom namirisanih stvarčica...

Kako se ranije nisam sjetio šta se ono radi kad te ostavi djevojka? E, pa... Nisu mene djevojke ostavljale baš toliko da bih mogao izdati priručnik na tu temu? Jedna, dve, OK, neka bude tri, ako ćemo baš sitničariti, mada je i Ta Treća odlično znala gdje me je ostavila, pa svraćala s vremena na vrijeme da provjeri da li sam još tamo...

i hvala...

Hvala tebi, Amose, mali mišu sa oboda mog šešira... na vrhu mojih vrata...