lav nikolajevič tolstoj

utorak, 11.09.2007.

tvoja sreća je samo tvoja stvar... eee, a tvoja tuga, to je već priča duga... to na moj račun ide...

Šta bi na sve ovo rekao Darwin? Koji majmuni, moj amateru? Ljudi su izgleda postali od nekih drugih zvijeri... Gdje li je moj dragi prijatelj, ni hrvat, ni bosanac, ni slovenac, ni talijan, ni srbin, možda rus, na momente... ali čovjek, bez svake sumnje? Ne brinem puno o tome da li je Taj bio Tatarin, Kozak, Hrvat, ... , Srbin? Ni da li se krstio, klanjao, pisao s lijeva na desno? Ne... Brinem jedino da nije bio podlac? Palikuća? Ili je bio netko tko je sjekao srce na kriške, da bude za sve... Netko kog su uvijek pitali kad o čemu treba presuditi... I netko kome se i Bog obradovao kao dragom rođaku... Kada mu je umoran zakucao na Nebo...

Mala A. bi mogla biti sasvim zadovoljna načinom na koji mi nedostaje... Prošlo bi čitavo veče a da se ne dodirnemo... ali odavno znam da u tome i jest čarolija... njena cijena se udvostručila na pijaci mog pogleda...

Još uvijek tragam za njom... malom nevidljivom zvijezdom, rijetkim prozirnim biserom... Koja je jedini suvenir koji ću spakovati na dno sebe kad se jedne jeseni otisnem sa planete Zemlje...

11.09.2007. u 19:26 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (13)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...Moše Pijade...

...Darko Pančev, Danko Lazović, Boško Janković - Janez... to su moja tri drugara iz ulice... i tu smo gdje smo...

Jedna sa tašnom punom namirisanih stvarčica...

Kako se ranije nisam sjetio šta se ono radi kad te ostavi djevojka? E, pa... Nisu mene djevojke ostavljale baš toliko da bih mogao izdati priručnik na tu temu? Jedna, dve, OK, neka bude tri, ako ćemo baš sitničariti, mada je i Ta Treća odlično znala gdje me je ostavila, pa svraćala s vremena na vrijeme da provjeri da li sam još tamo...

i hvala...

Hvala tebi, Amose, mali mišu sa oboda mog šešira... na vrhu mojih vrata...