štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

16.10.2005., nedjelja

Kamilica

Iz "Glasa Slavonije"

14.10.2005
“LJEKOVITO BILJE” IZ PITOMAČE OTKAZALO SELJACIMA UGOVORE ZA 2006. GODINU
Čak 130 proizvođača kamilice bez posla

VIROVITICA - Poljoprivrednik Željko Mikolčić (43) iz Jugovog Polja proizvodi kamilicu već više od deset godina pa ga je neugodno iznenadilo rješenje kojim mu tvrtka "Ljekovito bilje" d.o.o. iz Pitomače otkazuje suradnju zbog čega ne može potpisati ugovor o proizvodnji kamilice za 2006. godinu. U obrazloženju odluke, tvrdi Mikolčić, piše da njegova kamilica više ne zadovoljava kvalitetu jer je puna atrazina, otrova za uništavanje korova. "Kako to sad, godinama je bila dobra, sada odjednom ne valja", pita Željko šireći ruke u svom dvorištu pokraj tri moderne sušilice za kamilicu zbog kojih se zadužio kod poslovnih banaka. "Kupio sam još traktor te separator i berač i ne znam kako ću sada vraćati kredit jer mi je ostala samo proizvodnja duhana, a kako je krenulo bojim se da će mi jednog dana reći da im i to ne treba", jada se Željko koji je godišnje proizvodio kamilicu na 5 do 10 hektara i od toga godišnje zarađivao po 40.000 kuna što je bilo dostatno za vraćanje dugova. Osim kredita Mikolčić duguje 50.000 kuna za plin koji je uveo zbog jeftinijeg sušenja u akciji koju su zajednički proveli Hrvatski duhani, HSS, kooperanti i Općina Suhopolje. Željko tvrdi da je gotovo 50 posto proizvođača uzelo je kredit kako bi poput njega sagradilo sušare ili kupili strojeve kako bi uložili u proizovodnju. "Suradnju su otkazali proizvođačima s područja Suhpolja, Jugovog. Svi sadimo kamilicu, to je najbolji predusjev za duhan i sada su nas odbili jer im naša kamilica, navodno, prema standardima EU, ne odgovara", kaže Mikolčić izrazivši sumnju da se tvrtka odrekla proizvođača zbog uvoza jeftinije kamilice iz Srbije i Crne Gore te iz Bosne i Hercegovine.Upravitelj Ljekovitog bilja Marijan Bajsar nam je jučer izjavio kako je točno da sa 130 kooprenata od ukupno 300 nije potpisan novi ugovor za proizvodnju kamilice i kako je to nešto normalno u poslovnom svijetu jer se takvi ugovori potpisuju jednog godišnje. "Stanje na tržištu nam diktira koliko ćemo imati prozvođača jer trenutno nema potražnje, a na zalihama imamo dovoljno kamilice", kaže Bajsar i kategorično odbija insinuacije da se kamilica uvozi. "Nismo uvezli ni jedan jedini gram niti o tome razmišljamo jer kamilica iz Srbije i Crne Gore i BiH nije tako kvalitetna kao naša", rekao nam Bajsar i naglasio kako je jedini kriterij pri odabiru kooperanata bila kvaliteta proizvoda.

- 19:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket