štogod možemo pojedemo, a ostatak prodamo na vašaru u BABINOJ GREDI   cijene kn/kg 10. veljače   krave 9-12    bikovi 15    tele m. 30    tele ž. 27    krmače 10   odojci 22    tovljenici 14    kukuruz 0,8
Opis bloga

Blog jednog paora, ne samo u srcu i duši, nego i po zanimanju.

Više o meni na osobnim stranicama...

MAIL



FALI MI ...
Fali mi miris zemlje crne,
fali mi 'rast, nemam žira,
duša mi prazna, srce trne.
Nema bez tebe sreće ni mira.

Fale mi široki pusti drumovi,
fala mi konji i klopot kola,
fale mi sela topli domovi.
Sve mi to fali, umirem od bola.

Fali mi mjesec da snove krade,
fali mi pjesma da zore budi,
fali mi, fali al' nema nade,
fale mi moji dragi ljudi.

Fali mi njivâ, paorskog truda,
brez nji' mi tvoja slika ni cila,
žuljave ruke, tvrde ko ruda.
Ta cilu te volim Slavonijo mila!

Fali mi suncem obraz opalit,
umorne oči pune mu brige,
šta biće sutra, kog sveca slavit.
A glava puno kike side.

Fali mi šuma 'rastova stara,
fali mi stan, koljeba na Ritu,
fali mi sunce, đerma kraj bunara,
fali mi crveni mak u žitu.

Fali mi lepinja, friškog kruva,
fali i sajtluk, od dude bure,
fali mi avlije lipa duva,
fale mi tvoje pijane tambure.

Fali mi tvoje zlatno ruvo,
fali mi inat, tvoja dika,
fali mi sve štaj dida sačuvo.
Fališ mi cila, Šokadijo lipa!

Sve mi to fali, godinama tražim,
umirem dugo, na rate al' zbilja,
praznu dušu lažima blažim.
Ta fališ mi draga, Slavonijo mila!

06.listopada 2005.
 

21.09.2005., srijeda

Pava i školska


- pripisano odnjekud...

Baš sam bijo nješt ožednijo pa sam skrenijo u birtiju u koju već dugo ne zalazim. Bacijo sam oko na jednu siniju ge je sjedila sama pozamašna pička sa pozamašnim godinama koliko sam mogo primjetit.

Oma sam joj prišo i nako zavodnički pito jel slobodno. Shvatijo sam da bi osim šta bi srknit mogo, mogo i nješt umočit pa nisam tijo propustit priliku, jer u ovim godinama svaka moča ti more bit zadnja.
Pička me pogleda i priko kurca kaže: "Ma sjedi ako ti se sjedi."
Malo sam je bolje pogledo i pripozno svoju školsku iz osnovne Nedu pa sam joj reko: "Nedo, sumporamu, pa to sam ja tvoj školski Pava."
Neda digne glavu i pogleđe me pa kaže:"Čuj ždrokljavi drkadžijo, ne znam ja nikakog Pavu i ako si već sjeo daj molim te začepi, jebemumater."
Vidijo sam da je vrag odnijo šalu, pa sam pozvo konobara i pito Nedu:"Nedo, oš popt sokić, ja častim?"
Neda ope digne glavu pa kaže:"Popiću kurac, a ne sok, jebote sok daj konjak!"
Oma kaćem konobaru:"Daj joj konjačić..."
Tud Neda ponovo digne glavu pa kaže:"Jebote konjačić, daj konjak i to..."
-"S kiselom?"-uskočim kako bi pomogo Nedi.
-"Kurac kiselom, onaj veliki...."-uzmuca se Neda.
-"Dupli konjak?"-oću joj ope pomoć.
-"Kurac dupli, tripl, trodupli!"- Neda će istom.
-Dobro daj dami to šta je naručila, a meni po litre vina, i to crnog."- brižljivo naručim, jer ne valja se pripit pa nece bit moče, a i crno je zdravo za krv pa se bolje diže.

Čim je Neda iskapila trodupli konjak oma joj se popravilo raspoloženje pa me pripozna:
"Aaaa to si ti Pava! Šta ne vičeš, jebemtimater! Jel mogu ja još jedan naručit?"
-"Ta moreš, samo slobodno!"- reknem, a malo me štrecnilo, jer ako Neda vako nastavi pit, iziće me skupo, a za te novce sa mogo mrknit nješt i na koridoru.

Dok sam ope zvo konobara nehotice, al namjerno je slučajno ošuknem po sise, i primjetim kako mi se lagano budi muškost. Bolje polako nego naglo, pomislijo sam, jer ako mi odma skoci mogo bi me srčani u vim godinama spucat. Neda se niš ni bunila, dok sam joj stručno misijo desnom rukom livu sisu, lagano sam spušćo kapke na očima i napućijo usta kako bi joj zavuko jedan filmski poljubac...
-"Šta je, već si svršijo?"- pogleda me Neda onim svojim blago kravljim očima.
-"N-n-nis-aamm"- promucam pa nastavim:"Evo pipni paš vidjet da je skoro tvrd."
-"Šta skoro? Ko tvrd? O čem ti to divaniš?"- ne pristaje Neda sa pitanjima.

Vidijo sam da ću zasrat vu dobru zgodu pa brzo kažem konobaru da ubaci nu od Prljavog Kazalista, nebil je oraspoložijo:
NEKI DAN U PASAŽU NA POPODNEVNOJ KAVI NALETJEH NA NEDU LJUBAV ŠKOLSKIH DANA ŽARILA I PALILA ONA JE TADA NIJE SE PROMJENILA NAKON TOLIKIH GODINA...
A ja joj reknem:"Jel se sjećaš koja si pička bila, a? Doduše i sad si, a kad smo bili peti razred svi muški smo drkali na tebe, a drkali bi i u šestom sam da nisi propala.."
-"Kurac si ti mogo drkat u petom. Bijo si mal, kržljav, nisi imo ni brčiće ispod nosa."

Malo uz pomoć konjaka, malo uz divan zavučem ja Nedi ruku u gaće i odma napipam picu pa ubacim najdulji prst. A kako je još bilo lufta ubacim i drugi prst te napipam sikilj i počmem ga trljat. Malo me zaprepastilo šta joj pica baš ni bila dlakava, al tomu nisam pridodavo njaki značaj.
Divanila mi Neda kako su je svi izjebali, pa ostavili, a jedan joj napravijo sina koji sad ima dvajsdvi godine. Sad je kaže više niko ne jebe pa razmišlja da kupi naj kurac na struju.
-"Šta će ti to kad sam ja tud!"- pogledam u Nedu i blago se nasmijem, prikrivajuć lalokama zube koji su već počeli ispadat od paradontoze. Neda me odmjeri pogledom i pruži pa me me uvati za muškost pa rekne: "Mislim da je vibrator bolje riješenje."
Vo me malo povridilo pa sam iščupo ruku iz njeni gaća i taman kad sam počo mavat rukom vidim da su mi prsti od čokolade pa kažem ponosno: "A vidim, bolje je u picu turat krem banane nego pravog. Koliko ti se samo juče krem banana istopilo u pizdi, a garant nisi svršila!", pa lagano oližem prste i pripoznam okus moje omiljene čokolade "Milka" pa pitam: "Milka?"
-"Nisam Milka, već Nada, jebemmumater, a nisi turo prst u pizdu, vec u dupe..."
-"Šta?" - zbunim se pa popijem člašu vina da isperem usta. Čim sam malo došo ksebi reknem:
"Ma nemoguće, napipo sam ti sikilj!"
-"Nije to sikilj, to mi je tumor na debelom crevetu. Jebiga, nece više niko da me jebe u pičku, kažu da je priširoka, niš ne osjete, pa me navalilo jebavat u guzicu, dok nije popucala i prokrvarila. Dok sam svatila da imam tumor bilo je kasno..."-svrši svoju tužnu priču Neda.
-"Znaš Nedo..sumporamu, žurim doma, moram nastan, a i žena me čeka, a ako oš platiću ti još jedno piće prije nego odjem!" - reknem i probam pobjeć.
-"Ma može, plati, a bijo si mi reko da nisi ozenit?"- pita Neda.
-"E, jebiga, zajebo se! Sad ti kažem." - i brzo iziđem na drum, jer priviše je tud civi prošlo, a kad bi te kite sastavijo jednu kraj druge, koje su bile u Nedi, mogo bi napravit vodovod kroz cilu županiju. A ne bi se baš ugradjivala i moja u tu infrastrukturu.


- 21:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off --------------------- This is my Google PageRank™ - SmE Rank free service Powered by Scriptme




program za izradu obroka namjenjenog hranidbi mliječnih krava

------------------------

Image Hosted by ImageShack.us







Photobucket