kolekcionar uspomena

srijeda, 14.12.2005.

Svatko od nas ma svoju ljestvicu vrednota, koju poštuje i koju brani. Jednostavno postoje neke stvari u životu o kojima se ne pregovara nego koje se brani. Prijateljstvo, meni osobno, jest dio te moje ljestvice. Katkada su upravo baš prijatelji kao žarulje koje se upale i donesu malo svjetla u ovaj mrak oko nas. Prijatelje ne volim usporedjivati, svaki od njih je poseban, ima svoje mjesto, ima svoju blago koje je podijelio sa mnom i svatko od njih ima svoj kutak u mojoj dusi gdje je ugravirano njegovo ime. I ovdje ne mogu odoljeti da ne stavim sliku i rijeci koje sam danas dobio od jednog od njih, zapravo od jedne prijateljice. Riječi koji su me oduševile, ispunile radošću, pa ako smijem kazati i ponosom, jer ovake riječi vraćaju i obnavaljaju onu moju vjeru u čovjeka i ono dobro u njemu, teučvršćuju onaj moj antropološki optimizam. I zato, još jednom, hvala ti od srca, draga prijateljice!



Uvijek me obradujes svojim riječima u svitanje, tako da i dan, koji zna biti tako loš i tužan, dobije smisao tvojim lijepim i snažnim porukama, punim životnog optimizma. I nikada ti se zapravo nisam revanširala za svu snagu i prijateljstvo koje mi pružaš i ulijevaš u moju dušu.. Tako iskreno, tako drago i tako puno ljepote i čitoće, da sam ti zahvalna za svaku riječ koju napišeš , za svaku misao koju mi uputiš...Hvala ti na podršci koju mi daješ, na nesebičnom prijateljstvu , na pažnji, na druženju koje je tako toplo i smisleno, kao sto je topla i duša tvoja...Hvala ti na brizi, hvala na ramenu za plakanje, hvala na podijeljenim trenucima radosti...Hvala ti od srca, dragi prijatelju....Znam, nije niti upola lijepo napisano, kao što to ti znaš napisati, ali je napisano od srca i slobodno ga stavi na blog, kao moju poruku prijateljstva tebi, jer si je zaslužio. Ti si jedno tako iskreno i dobrodušno biće,da se ponekad upitam, jesam li te zavrijedila imati pored sebe kao prijatelja...jesam li dostojna tog tvog prijateljstva...

Neka ti dan bude lijep i ugodan i neka te cijeli tvoj život prati sreća uz one koje voliš i one koji te vole...


I samo ću dodati još jedan komentar: topli osmijeh moga srca...

- 13:44 - Komentari (7) - Isprintaj - #