body Kotačić - Palomina - Blog.hr body

petak, 07.11.2008.

Kotačić


Dragi moji,

jučer popodne sam se vraćala s posla. I upala u prometni "čep"...
ali doslovno se nije moglo voziti. Zbog čega? Pa zbog jednog
jednostavnog razloga: nepoštivanja prometne signalizacije koja
je postavljena na dijelu ceste na kojem se obavljaju radovi.
I, zbog jake kiše, radovi su stali, ali signalizacija je ostala.

Međutim, jučer iza 15:00 sati, kada se dosta ljudi vraćala sa
posla, neki su pametnjakovići i mudrijaši prolazili kroz crveno
svjetlo i onemogućavali ovima iz suprotnog smjera da prođu.
I tako se sve, zbog nekolicine nekulturnih, i bezobraznih vozača,
pretvorilo u jedan veliki prometni kolaps. I tako sam ja 3,5 km
ceste vozila punih sat i dvadeset minuta. Pođi-stani... i tako
više od sat vremena... katastrofa! nut zujo nut

Čim sam došla kući, nazvala sam Prometnu policiju.
Nervozna od svega, objasnila sam sve što se zbilo.
Žena me "otkantala" i uputila na kolegu, te me prespojila.

Kad se kolega javio, objasnila sam mu, opet, sve što i ženi,
ali on je imao više razumijevanja, tako da sam se s njim
upustila u malo rasčlanjivanje svega što se dogodilo, te
me je, nakon nekoliko minuta razgovora upitao:
"A što biste vi preporučili kao građanka ovog grada?
Evo, pitam vas, što biste vi učinili da ste na mom mjestu?"
Odgovorih mu: "Pa ujutro bih javila u medije kao servisnu
informaciju da se poštuje prometna signalizacija i da se
ponaša odgovorno u prometu."
S druge strane bilo nekoliko sekundi tišine, pa mi je rekao:
"Idu servisne informacije svaki dan na radiju, pa se ništa
nije pomaklo!" Odgovorih: "Da, znam za to, slušam ih
svaki dan na radiju, ali one 'idu' samo kao obične vijesti
u kojima se daje obavijest da se obavljaju radovi na tom
dijelu ceste, ali se ne ide s apelom za poštivanje pravila.
Mi imamo takav mentalitet da nam se treba sve "trubiti"
i ponavljati..."

Rekao mi policajac s kojim sam pričala: "Je, da znate da
ću vas poslušat' i reći ću kolegici da pošalje priopćenje
medijima i valjda će ljudi kad čuju, to prihvatit'..."

Kako rekao, tako i učinio... cijelo jutro, ali i na svim vijestima
na toj radijskoj postaji 'išla' je obavijest da se apelira na sve
vozače da budu oprezni zbog skliske ceste i da poštuju
privremeno postavljenu signalizaciju...

Išla sam i danas s posla kući, ali vidjela sam sasvim drugu
sliku: vozila voze prema signalizaciji i nema "čepa", došla
sam kući kao i obično...

I na kraju, drago mi je što sam malo pridonijela i sudjelovala
u kotačiću koji je pokrenuo nešto, tj. da se situacija uspjela
pozitivno riješiti. Ne! Ne očekujem pljeskanje, niti tapšanje po
ramenima, niti priznanje... samo mi je drag osjećaj da sam
sudjelovala u nečemu što je dobro i pozitivno... i naravno,
ovaj osjećaj dijelim sa svima vama...
thumbup

Radovi na cesti Vertikalna signalizacija


18:48 - Komentiraj ( 7 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (3)
Travanj 2009 (6)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (22)
Studeni 2008 (28)
Listopad 2008 (25)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (28)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ruže i svijeća za Iv Snijeg

click to comment

Copyright © 2008

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape


Vrijeme:




e-pošta: palomina@net.hr


Koliko dragih ljudi čita
što je golubica pisala
svojim perom,
uz čokoladni otisak:






Brojalica posjeta
od 01. 01. 2009.


Counter
Hit Counter





Banner:







Weather Reports










Sve što ste ikada htjeli
znati o tutorijalima za blog,
a niste imali koga pitati...
...potražite sami na...



HTML i CSS tutoriali



Blogostatistika:




Sudoku:




CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee