Failure. - Every girl wants a body to die for. - Blog.hr
21.12.2008.

Failure.

Naravno da nisam uspjela. Zar je bilo potrebno očekivati nešto drugo? Promašaj. Promašaj. Promašaj. Konstantan osjećaj manje vrijednosti. Ubija me. Ali znam da je ispravan. Debeli ljudi su manje vrijedi. Hrana mi se gadi, ali i dalje ne mogu prestati jesti. Mrzim se zbog toga. Znam da mi neće donijeti ništa dobro, ali i dalje u sebe trpam sve od reda. Grozno. Odvratno. Preslaba sam.

Razmišljala sam dosta. Ne samo ovih par dana, nego i prije... Ne sjećam se više kada je točno sve započelo. Ali napokon sam shvatila u čemu griješim. Moj problem je što sve želim sad i odmah. A to ne ide baš tako jednostavno. Nisam ni kilograme odjednom dobila. Za sve je potrebno vrijeme. Drago mi je da sam toga postala svijesna. Moram ići polako, korak po korak.

Uskoro će Nova godina, i svi tulumi. Do tada ću skupiti svu svoju samokontrolu i motivaciju i izdržati devetodnevnu dijetu jer zaista moram izgledati bolje nego sada.

Znači, do tada devetodnevna u kombinaciji s vježbanjem. Moram samo nekako preživjeti Božić i sve one kolače... Moram. Nakon Nove godine si namjeravam smisliti poseban, koliko toliko zdrav režim prehrane. Možda čak krenem i na UN. Naravno, sve to ukomponirano s vježbanjem...

Takav način je naravno spor, ali i učinkovit. Ako sam već ovoliko dugo bila debela, zašto se ne bih malo strpila da budem mršava? Bitno je da sve ide silaznom putanjom. Uostalom, ako ću žestoko krenuti s izgladnjivanjem puno je veća šansa da ću se početi prežderavati nakon par dana a onda sam opet na nuli. Polako, ali sigurno.

Plan vježbanja je sljedeći:
°200 trbušnjaka
°50 čučnjeva
°200 za bokove
°100 za unutarnju stranu bedara
°100 za vanjsku stranu bedara
°100 za stražnjicu
°50 sklekova
°30 minuta preskakivanja vijače
°30 minuta trčanja i brzog hodanja*

*trčati i brzo hodati mislim naizmjenično jer ne vjerujem baš da imam dovoljno kondicije da bih mogla bez problema trčati 30 minuta.

Taj plan započinje od sutra. Držite mi fige! Idem vas sad malo komentirati i čitati...

Leah
12:19 , Komentiraj { 8 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*
Borba s kilogramima. Želim sve što i svaka današnja djevojka... Biti savršena. Dok ovo pišem to mi se čini tako dalekim... Nedostižnim.

**
Visina: 165 cm
Težina: 68 kg
Cilj: 55 kg

Vidjet ću kako dalje.



credits
duckdz. - x x x