Index librorum prohibitorum

nedjelja, 19.04.2009.

Poslije svega

Probudila me bol u vjeđama. Zelenkasti dim lijeno je klizio iz dnevne sobe u mračni hodnik neugodna vonja.
- Zar opet? - prostruji mi lubanjom - slaba si, prepuštaš se rukama tame sanjajući snove zelene vile. Iznad glave ugledah labrnju neobrijane crnčuge na kojoj je lepršala šiba od bijele sline, laka poput stiropora.
Odgurnula sam ga od sebe i protrljala muf. Sobu ispunjava mrcinište isprepletenih tijela u svakojakim pozama. Više ne razabirem koliko ih je, samo se pokušavam probiti do zahoda kroz tu razigranu kompoziciju. Malo dalje, u osjenčanom kutu, ugledah prizor sa Caravaggiove slike Žrtvovanje Izaka. Veliki čovjek je uguravao penis u analnu rupu lajavog dječaka. Dječak se koprcao. Jedna silueta ih je pokušala spriječiti, ali je izgubila svijest. Ispovraćala sam šareni pollockovski mlaz po nagim tjelesima. Na pragu je sklupčani Nemanja prekriven gajdama bacao drkicu tornjaku Antiši. Mahnula sam mu i rekla da više nikada neću piti.

18:52 / Komentari (6) / Isprintaj / #

<< Arhiva >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30