Index librorum prohibitorum

ponedjeljak, 26.01.2009.

Video-teatar ponovno radi

Sve one koji se sjećaju kultnog okupljališta u Ilici 42 vjerojatno će razveseliti vijest da je Video-teatar ponovno otvoren. Prostor u kojem su se nekoć održavali dobri koncerti, mjesto kamo se išlo na cugu i bugu proradilo je nakon dugogodišnje stanke. Doduše, to nije prostor kakav je nekoć bio; više nema pozornice, ulazni dio je proširen sve do male terase, a cijeli lokal potpuno je renoviran.
I to ne bilo kako. Sjedala u separeima su presvučena bijelom kožom (?), zapravo nisam siguran je li to prava koža zato što sam prestao pušiti pa ne mogu opuškom provjeriti je li riječ o imitaciji. Osim velikog zida na kojem će se održavati projekcije klub ima prekrasnu obnovljenu galeriju, a uskoro će biti opremljen projektorom i laptopima za surf naš svagdašnji.
Klub sada priprada udruzi HDPIO (Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja), čiji sam član postao odmah po ulasku. Vjerojatno se pitate pa kako to da sam postao član neke udruge, a svi znaju da ne volim udruge? Zapravo ne samo da ne volim udruge nego ne volim ni ljude. Pa što me onda ponukalo na taj korak?
Poziv dobrog prijatelja koji vodi klub i koji je prepoznao moj prosvjetiteljski potencijal. Budući da patoblogerska gerila svakako bliska ciljevima udruge, ušao sam unutra i više nema povratka.
Klub će nastaviti tradiciju kulturnog programa pa će se ondje moći pogledati dobra izložba, poslušati koncert komorne, a capella ili unplugged glazbe, a kada se riješi zvučna izolacija golemog zida, bit će i muzike na struju.
Osim toga, voditelj kluba je izrazio želju da organizira književne večeri što me zaintrigiralo. Odmah sam se sjetio da bih na prvu književnu večer mogao pozvati sebe. Budući da sam veoma zanimljiv sugovornik mogao bih obaviti razgovor sa samim sobom, poslije čega bih odgovarao na pitanja koja bi postavljao meni. Ali dobro, neću odmah otkriti sve adute.
Dakle, preporuka za taj odličan prostor i dalje stoji. Ulaz je zabranjen klošarima i onima koji se tako osjećaju, a za članstvo trebate ponijeti zadnje tri platne liste, dokument s JMBG-om, preslik domovnice, dvije fotografije spomenarskog formata, klamericu, potvrdu o nekažnjavanju, 1 GB radne memorije, kemijsku olovku, uvojak kose, lak za nokte i vozačku dozvolu B kategorije .
Voditelj kluba HDPIO je visok, plavokos ljepotan koji se zove Siegfried. Kada ga vidite, dotaknite mu bicepse i nježno šapnite na uho: „JaBiPIO“.

Radno vrijeme pon-sub:

10:00 - 14:00
17:00 - 23:00

nedjeljom ne radi.

10:24 / Komentari (13) / Isprintaj / #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31