Index librorum prohibitorum

subota, 09.02.2008.

Intervju s Izgnanikom 2

Patologija donosi još jednu ekskluzivu! Nakon kratkog nagovaranja i obećanja da ću mu pribaviti štene tornjaka za sodomiju, Izgnanik je odlučio javno istupiti po drugi put.

Kakva je situacija u suvremenoj hrvatskoj književnosti, kako funkcionira sustav dodjele potpora i koji su autori, prema tvojem skromnom mišljenju, obilježili književnu 2007. godinu?

Vilko Malent došao je u HDP tražiti potporu za svog jadnog prijatelja Drkljačića. Obojica su jadne luzerčine pa se međusobno pomažu. Vilko, na primjer, nekad zna Drkljačiću napravit kupus salatu i onda mu je donese doma i vilicom mu kupus natura u šupak, a onda mu poput prave švajcarske krave pase taj vireći kupus iz šupka. Poslije obojica čitaju priče u kojma jebu svoje mame. Vilko čak odlazi tako daleko da svoju majku vizualizra u kravu koja ga je otelila i glasno muče, nagovarajući Drkljačića da mu siše osušeno vime. Drkljačić to čini, siše kao debilno tele, a onda kasnije piše pjesmu pod naslovom: "Nikad nisam Vilkovoj mami sisao vime, ali jesam Vilku." Vilko ga uvjerava da će s tom pjesmom dobiti potporu ministarstva. Ali ministarstva poljoprivrede i peradarstva, ahhhaa-haaaaaa-haa! Vilko Kupusarko!

Nisam siguran da je u redu javno iznositi intimne navade kolega, ali opet...pričaj, zadovolji našu znatiželju!

Jučer mi se javio Vilko. Ta stara jadna debilčina nam svima služi za utjehu. Uvijek je lakše kad vidiš da postoji i nekako opstaje i takva bijeda. Visković mu daje za jogurt i mlijeko. Kad popije u društvu, Viska se počne hvalit kako je dobar jer održava na životu jadnog klošara. To mi je prejeben moment, kako ovaj svako juto ide do Leksikografskog, a Viska mu uvalja osam kuna. Normalno da je tako nastao najdebilniji lik u hrv. književnosti Milky Sprej. Di ćeš pisat na kruhu i jogurtu, i još kad znaš da ti je to Viska priuštio.

Zašto toliko piješ i zašto objavljuješ one odurne knjige pod pseudonimom Keljko Spoljar?

Ne znam, a danas sam se probudio tako nadobudan. Poželio sam nakon nekoliko mjeseci nešto napisati u svoju bilježnicu i sad me ti jebeš sa svojim literarnim nihilizmom i pivom koju sam na kraju i uzeo jer tu je jednom tipu rođendan. Od te pive postat ću trom i opet ću izgubit volju za literarnim izričajem kroz koji pokušavam sagledat sebe kao ti ravnoću svoje uzdignute kite na dasci vaser-vage. Jebe mi se. Neću se ni ja zajebavat s pisanjem, pa i ja sam, uostalom bloger, puca mi kurac. Nego di je Lječeni. On ipak ima literarne ambicije. I zbog tog proturječja mnogo pije. Želim s njim porazgovarat o nihilizmu koji nam ti poturaš kao Dorino Manzini slane prutiće bubuljičavom Miocliji.

Što misliš o kolegici Mariji, novinarki iz književnoteorijskog časopisa "Buhara"?

Ne znam zašto šuruješ s tom jadnom debilnom pizdom? Kako uopće možeš komunicirat s nekim ko radi u Buhari? To je valjda neka debilna lektorica sa Slavistike kojoj stari daje za užinu u menzi gdje onako stara i ružna, odurnog tena ždere one napuhnute pice a kasnije sere u grmlju iza ITD-ovog kafića jer nema za ostavit 1 kunu časnoj klozet-fraj. I sigurno puši Largo cigarete dok lektorira tekstove za nakladnika koji joj ne plaća jer zna da je jadnica s kojom tako i može jer joj je stari preveliki papak da bi se otišo izborit za prava svoje poluretardirane kćeri koja je jedino autistično uspjela naučit osnove gramatike.

Možda je lektorsko umijeće ipak nekako podcijenjeno u današnjem društvu?

Znam da ne možeš znat ko se krije iza svih tih debilnih imena. Ali, evo, ja ti kažem, sve su to ocvale cure s Filozofskog fakulteta. I da su bar tamo studirale jezike, nego Slavistiku, to ti govori i o njihovim godinama. Dobro, tu te razumijem, u karanju seljankuša i ima nečeg napaljujućeg, ali koji kurac tebe probranog jebača tjera sad kad znaš da i dalje inzistiraš na tim jadnim kujama. Ili je tebi s njima do razgovora, filozofija, jezik i to? Ma nek' ti dođu doma i zabiju jezik u šupak, što ovako drugo imaš s njima. Siguran sam da kao mlada rock-zvijezda ne bi ni pljunuo na te jadnice, a sad s njima da jezikoslovno općiš. Ma, na kurac! Eksperimenti sa šveljama imaju smisla, ali ove jadne lektorice, ma nemoj me jebat. Ako oćeš da ti netko opjevava te otužne jezikoslovne lizačine s tim usahlim jadnicima koje ni paralitični očevi ne žele karati, ona za to u ovom slučaju može poslužiti i u šupak umočeno pero Milke Trabanta. Ja jebaču koji jebe takve jadnice neću biti peronoša ni kurconoša. Jer kurca tu ima koliko i sapunskih mjehura na pizdinim dlakama Sančopansine supruge…

(Ovdje se razgovor prekida zbog pražnjenja baterije diktafonske)

19:04 / Komentari (38) / Isprintaj / #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29