proljeće života...

utorak, 26.12.2006.

Pozdrav...

Igrom slučaja, moglo bi se reci - ali ne vjerujem u slučajnost, i ja sam se našao pred prijedlogom da sudjelujem u pisanju ovog bloga. Pa tako, vec i prije nego sto sam poceo pisati ovaj post, promijenio sam naslov =) (mislim da "mi djevojcice" bas i nije prikladan vise)... O novom naslovu cemo se dogovorit, nemam inspiracije trenutno.
Tko sam ja? Pa... Često se i sam pitam isto pitanje. Živim u jednom divnom gradu koji se nalazi poprilično daleko od prebivališta mojih kolegica, idem u 3. razred jedne (ne tako divne) gimnazije, i, izgleda da cemo se družiti ponekad kroz ovaj blog.
Moje ime... Još razmišljam o nadimku, ali dobro.
Kao što vidite, trenutačno me baš i ne vuče inspiracija.
Na nešto vas moram upozoriti. Ja inače volim filozofirati i te neke misaone teme i svoje misli vjerojatno cu prvom prilikom poceti iznositi i na ovom blogu! =) A ne znam, mozda bude i koja edukativna tema, ovisi o kolegicama i sta ce one reci na to (vjerojatno nece, ali ono, ako uspijem ubacit stogod)... U svakom slucaju, sada nas nije vise dvoje, vec troje. I zapravo, ovo je prvi blog da ga pisem zajednicki s nekim. Zasigurno ce to biti zanimljivo iskustvo!
Pozdrav svima do nekog drugog posta!

Anonymus

- 11:49 - Komentari (16) - Isprintaj - #