proljeće života...

nedjelja, 24.12.2006.

tra la la...life sucks

Life sucks...
Jučer sam se ošišala.... rekli su mi da izgledam kao jedan frend.... bivši... al dobro... ne izgledam, i čak nemam ni istu frizuru ko on, al ajde... Nek im bude...
Stara me jebe u mozak zbog oblačenja...like I care... Danas na ponoćku... a ne da mi se... ali dobro...
Ma zbog tog su me lagano počeli svi ubijati...like I care...
Kužim da im je to čudno sad, al jbg., ljudi se mijenjaju... prihvatite to... toliko toga se promijenilo...ja sam se promijenila... neki kažu nabolje, neke živciram...ko ih jebe... nije me briga...
ma ovaj post nema baš nekog smisla...ali ne znam kaj da pišem... Božić je zapravo samo glupost...KAPITALIZAM, čisto sranje... uživajte ljudi, u onome u čemu već uživate...
dosadno mi je
pozdrav

i sretni Vam bili ovi blagdani...

Annie

- 13:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #