27.02.2007., utorak

×He sits and waits for something better, he'll never find it here...×

Kako je zivot jebeno krhka stvar.
Jebote.

U jednom smo trenu tu dok u idućem...nestajemo.
Nema nas.
U sekundi.

Kao ribe kad nas izvade na površinu.
Nisu svjesne da će umrijeti.
Jesu li?

Samo...nemogu...više...disati...

I nestanu.
Gotovo.



I ovaj post ima velike predispozicije da postane neka jebena isprazna filozofija.
I jebe mi se.

Živimo svoje živote iz dana u dan, ponašamo se kao da je sve svejedno.
Kažemo sami sebi: "Ima vremena".
Mislimo da cemo stići kroz vrijeme postići sve što smo si zacrtali.
Uvjeravamo se da ćemo jednom biti sretni ako već nismo.
Ako jesmo, da trajat će zauvijek.

A koliko nam je zapravo ostalo vremena...?
Možda godine i desetljeća...
A možda...samo sati...minute...?

I možda isto tako ja pretjerujem sa iskorištavanjem svake sekunde svog života...
...ali...jebiga.

Možda ponekad i požalim za neke gluposti koje izvodim kako bi se osjećala živom.
Ali sve u svemu, ja sam zadovoljna.
I zadovoljna svojim glupostima jer su me one na kraju dovele do mnogih predivnih stvari.
Istina, i do mnogih jebeno bolnih, ali...
Mislim da su bas one put do onih lijepih.
Onih koje nam život znače.

I tu već polako skrećem s teme, tipično za mene...
Ali pričajući o stvarima koje nam život znače...

Moram, jednostavno moram pozdraviti svog
Deathglam komada koji JE.
Hvala na svim predivnim trenucima.
I znam...znam da vjerojatno nikad nećemo biti zajedno.
Ali to mi sad nije bitno.
You Made My Day. A couple of them kiss


A ostalo...
Na kraju...
...sve se može preživjeti...
I zato...
Ja ostajem nadati se još nekom našem danu.






<< Arhiva >>