Može li se zaraditi pisanjem bloga i kako - Stvarne djevojke

subota , 29.12.2018.

Kako da zaradite pisanjem bloga










Click here: Može li se zaraditi pisanjem bloga i kako






Vi ćete možete odabrati proizvode koji su slični temama vašeg bloga. Ako smo zajednički uspeli da bar malo demistifikujemo tu klimu, napravili smo NEKI POSAO.



Može li se zaraditi pisanjem bloga i kako

To je zapravo globalistička podvala kojom se istovremeno uništava slovenska kolektivna svest, i podstiče kompulsivna potrošnja sa ciljem tobožnjeg izražavanja individualnosti. Kako da promovišem sopstveni blog?



Može li se zaraditi pisanjem bloga i kako

Kako Zaraditi Od Bloga - S druge strane, ako oglašivač vaš blog može dosegnuti putem oglasnih sustava ili mreža, zašto bi vama direktno platio za oglašavanje? Tema vašeg bloga neka bude ono u čemu ste stručni, ono što najbolje znate, što volite.



Može li se zaraditi pisanjem bloga i kako

Da li se može zaraditi pisanjem bloga? Zašto je to ustvari važno za jednu kompaniju? Ko ustvari treba da piše kompanijski blog? Ovo su smo neka od pitanja koja mi svakodnevno stižu u inbox. Pišem ga za nekoliko sajtova sve moji projekati , a u mojoj agenciji ga pišemo i za klijente. Ja zarađujem od mog bloga. Nije to bila osnovna ideja. Ideja za pisanje bloga javila se pošto sam hteo da prenesem informaciju, znanje i svoje iskustvo ljudima kojima će to biti korisno. Deljenjem znanja došli su i klijenti. I to ne kakvi klijenti. Pravi, kvalitetni klijenti koji su cenili moje zalaganje. Upravo zbog toga želim da podelim sa vama par saveta kako da vaš blog učinite privačnijim, kvalitetnijim i na kraju krajeva profitabilnijim. Šta je najbitnije kod dobrog bloga Najveću vrednost za vaš blog ima naslov. Po nekim istraživanjima čak 80% vrednosti bloga nosi sam naslov. Jedan od dobrih saveta je da pri kreiranju kaslova koristite snažne, akcione reči pošto one značajno privlače pažnju. Probajte da se fokusirate na korisnostima za čitaoca i da se identifikujete sa ciljnom grupom kojoj se obraćate. Kada samo privukli pažnju čitaoca sam tekst u blogu treba da bude pregledan, lepo struktuiran i pre svega koristan za vašu cijnu grupu. Potrudite se da fokus u celom tekstu bude na jednoj priči i da vodi čitaoca, reč po reč, pasus po pasus, do za njega logičkog rešenja — klik na poziv na akciju CTA. Tu je upravo mesto gde se magija dešava. Taj naizgled jednostavan i logičko-posledični klik na CTA dugme čini vaš blog mestom gde se kreira vrednost za vas, vašu firmu ili vaš brend. To je upravo onaj momenat kada čitaoca vašeg bloga počinje transformaciju u vašeg novog klijenta. Infografik u kome sam prikazao idealnu strukturu bloga koji će vam doneti nove klijente. Kliknite na fotogafiju ispod i preuzmite ovaj infografik.



Online Zarada od Bloga
Pisanje tekstova bloga I u ove naše krajeve sve drastičnije nadire i nameće se ta konkurencija. Ne smeta i ne škodi da ih sami podsetite i obavestite o svom blogu ali tek kada sami smatrate da imate šansu da ih zainteresujete. Drugo što sam probao bilo je reklamirati proizvode koje nudi moja tvrtka. Da bi ste dobili zaposlenje u dobroj firmi potrebno je da imate dobre veze ili dosta znanja. Ovo su smo neka od pitanja koja mi svakodnevno stižu u inbox. U SEO priču upala sam sa nekim člancima o kockanju.

[Rotkva: Čisti organizam i brani od virusa i infekcija|Ozbiljne zene za brak|Sex poruke za rodjendan]






Oznake: kako, zaraditi, od, bloga

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.