Sex poruke za rodjendan - Datiranje za seks

nedjelja , 23.12.2018.

Šaljive poruke










Click here: Sex poruke za rodjendan






Najbolje je kada sami smislite poruku, koja će sadržati neku vašu internu foru ili sećanje na određene zajedničke trenutke. Zamisli sebi nesto najljepše, najsladje, dodaj tome beskrajnost, proširi sa vječnošću, ukrasi zvjezdama, tek tada ćes znati koliko ti toga želim za rodjendan! Vino, pivo, šljiva, loza… — to je moja dijagnoza. Niko ne pamti kad pošaljete čestitku koje već i vrapci na grani znaju.



sex poruke za rodjendan

Veruješ li u ljubav na prvi pogled ili da se jos jednom prošetam ispred tebe? Zaista, nema ničega vrednijeg od drugarstva i nikada nemojte zanemariti svoja prijateljstva, posvećuj te im pažnju kad god ste u prilici.



sex poruke za rodjendan

Sms poruke - ljubavne, romantične, sexy, humor… - Laž je da sve je teško kada si ostavljen i sam, evo već godine su prošle, a ja o tebi ne razmšsljam. Zivot nek ti bude kao najlepsi san iz srca ti zelim SRECAN RODJENDAN!!!



sex poruke za rodjendan

Smesne rodjendanske cesitke za kolege i koleginice Dragi kolega, ne mogu reci da si mi se svideo prvog dana kad sam dosao u firmu, ali vremenom navikao sam se na to da na poslu covek mora da trpi. Sve najlepse od srca, srecan rodjendan Dragi kolega, od srca ti zelim sve najlepse, da se sve zelje ispune, da te zdravlje dobro sluzi, da budes uspesan kako na poslu tako i sa zenama, sto do sada nije bio slucaj. Srecan rodjendan Od srca zelim da ti se sve zelje ispune, da na danasnji dan dobijes sve sto pozelis osim one kancelarije na koju smo oboje bacili oko. Nju zelim sebi kao poklon za tvoj rodjendan. Srecan rodjendan prijatelju Dragi kolega, znam sta vec dugo vremena prizeljkujes, i kao prijatelj, nadam se da ce ti nakon proslave, nasa koleginica sa treceg sprata konacno dati broj telefona. Srecan rodjendan Svaki dan na poslu je pravi pakao, hvala ti sto svojim prsustvom cinis da bar ponekad deluje kao cistiliste, te da ima nade za nas smrtnike. Srecan rodjendan Rad sa tobom je nesto na sta se pijan covek lako navikne. Kada bi nam zakljucali bar, mislim da se ne bismo svi toliko voleli. Srecan ti rodjendan prijatelju Nakon dugih godina provedenih sa tobom u kancelariji, moram priznati da si svaki trenutak van radnog mesta ucinio dragocenijim nego sto jeste. Srecan rodjendan Dragi kolega, srecan ti rodjendan, zelim ti dobar provod veceras nakon radnog vremena, i nesnosni mamurluk sutra u kancelariji. Srecan rodjendan Zelim ti da se danas nakon radnog vremena provedemo kao nikad u zivotu, i da se sutra od sramote ne mozemo pogledati u oci. Sretan ti rodjendan prijatelju Ucinio si da ova firma lagano propada iz dana u dan. Hvala ti na tome jer obojica znamo ko je vlasnik. Srecan ti rodjendan moj saucesnice u zlocinu Dragi kolega i sad vec prijatelju pod moranje, najmanje si mi se svide kad sam dosao u ovu firmu, i drago mi je sto mi se sad, nakon 25 godina rada, svidjas malo vise nego tog prvog dana. Srecan ti rodjendan Najlepše poruke na netu čitajte na poruke. Naša arhiva se svakodnevno popunjava lepim porukama za sve prilike. Tu su nove ljubavne poruke, najlepše čestitke za svadbu, poruke za dobro jutro i laku noć, najbolje rođendanske poruke i čestitke. Za razliku od drugih sajtova kod nas se nalaze samo orginalne i unikatne poruke koje ne možete naći ni na jednom drugom sajtu. Kome god zelite slati sms, čestitku, poruku ili neki lep tekst kod nas možete ga pronaći, tu su lepe reči za devojku, momka, brata, sestru, prijatelje, roditelje, djecu i sve ostale. Ako ste izgubili inspiraciju a zelite lepu poruku za krštenje, slavu, 18 rođendan, ili bilo koju priliku na našem sajtu ćete naći sve šta vam je potrebno.



POTPUNO ISTINITO: STRANAC ME NAGOVARAO NA SEX!? 18+
Ipak, srecan ti rodjendan! Za vas smo pripremili neke od najlepših SMS poruka za rodjendan drugu ili drugarici. Želim ti mnogo radosti i zabave, uživanja i bučnoga veselja, da se zgodne žene uvijek tobom bave i da imaš više ovakvih prijatelja kao što sam ja. Želim ti hladnog piva, vrućih žena i toplih dana, a i sebi to isto želim. E, tek tada bi znala koliko si posebna! Puno, puno zdravlja, ljubavi, zajebancije, uzajamne tolerancije, dobre finansije, sex bez reklamacije i što manje sekiracije. Voli me malo ali zauvek... Jer svake godine za njen rođendan dovoljan je poklon i zagrljaj, ali ne i za osamnaesti. Sretan ti rodjendan prijatelju Ucinio si da ova firma lagano propada iz dana u dan. Ispuni godine životom, a ne život godinama.

[Cure za druzenje osijek|Slobodne cure bih|Stranice za upoznavanje osoba]






Oznake: za, kolege, i, koleginice, Smesne, cestitke, rodjendan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.