SALON ODBIJENIH

srijeda, 19.10.2005.

Jednom kad me više ne bude

Image Hosted by ImageShack.us

Jednom kad me zamete vjetar, u sjećanja kad me odvede…
Jednom kad prestanu padati kiše, kad me na ovom svijetu ne će
Biti više…
Pođi u noć….
Osjetila pusti da tuguju sutra…
Dopusti zadnjim zrakama sunca da te obaspu onom
Toplinom koju moje tijelo više ne krije…
Kreni u pobjede, nove ratove vodi i budi jaka
Jer nesreća svlada one koji se boje
A pred jakima na koljena pada..
I jednom kad me na ovom svijetu više biti ne će
Ne polazi za mnom…
Jer satkan je duboko u njedrima tvojim
Dio mene i sniva..
Tek otkucaj srca čuješ mu u noći
I znak da nisi sama..
I jednom kad prestanu padati kiše kad zame se sve u snježni veo
Dodaj bjelini noć onu svetost
Koju ja nisam znala
I pusti da pahulje padaju tiho na prozor
Ispod kojeg je grm ruža
U proljeće pusti ih da cvatu za me
Pusti ih da cvatu dušo
I molim te ne budi tužna…
Jednom kad zamete me vjetar u sjećanje kad me pretvori
Ne budi obeshrabrena jer misao moja još uvijek stoji:
«Da, ljubav je jača od Boga samog što stvori
I nebo i zemlju
I nas ljude što umrijeti moramo jer
Živjeti ionako ne bi smjeli…»
Jača je ljubav kao što vidiš i od smrti same
Jer riječi koje napisah tebi draga
Trajat će u sve dane..
I jednom kad me zamete vjetar, u sjećanja kad me odvede…
Jednom kad prestanu padati kiše, kad me na ovom svijetu ne će
Biti više…
Zapamti da volim te mila,
Da tvoju će tajnu sada i moj grob kriti,
I da ću zauvijek kao i sada uz tebe biti…
- 06:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>