Proterani od zveri, zveri postaju.

Možda mi samo nije suđeno da budem ispunjena tobom. Možda ću jednostavno zauvek ostati nepotpuna, samo započeta, nedorečena. Prozirna: kao snop plavičastog dima zauvek kružeći prostorom, uvek tu, vidljiva, ali napola. Napola vidljiva i izmešana sa vazduhom, ne samo kao dim, već kao mešavina toga što sam i toga sa čim postojim. Neispunjena vazduhom do kraja nikada, jer, zapravo, onda bih se u taj vazduh i sama pretvorila. Metaforički, ja bih se onda u tebe pretvorila, i ono što si ti od mene napravio. Ali ne, čak i kad bih to sebi dozvolila, ja to ne bih umela.

Suđeno mi je da zauvek postojim kao plavičasti dim cigarete, kao tračak svetlosti izmešan tamom, kao ljubav propraćena strahom i kao život zapečaćen smrću.

A smrt...možda je to samo znak da smo ikada postojali... A možda smo čak i svi mi mrtvi, samo se redom sahranjujemo.

Ko će znati...

11.01.2011. u 00:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (6)

Opis bloga

I dalje pokusavam da se pronadjem u tudjim licima, stanovnicima nekih drugih svetova, gde je nas?

Lažem svojim slatkim jezikom kurve svetice.

Sve što kažem, lažem. Lažem i sad kad kažem da lažem.

Sa osmehom sve je mnogo lakše.

Smej se. Možda sutra bude gore.

Žorž Sand pisala Balzaku

"Vi uzimate čoveka onakvim kako ga sami vidite, a ja osećam u sebi potrebu da ga prikažem onakvim kakvim bih želela da ga vidim."