"Kriva sam pred bogom i pred ljudima"

"Zauvek?", pitala me uplaseno. "O, ne", ipravih se, "zaboravio sam da >zauvek< ne postoji". Pitam se i ovo: hoce li zauvek biti ovako? Hocu li se zauvek ovako osecati? Ne znam...ne zelim...ne mogu. U redu, pogresila sam, svesna sam da jesam, ali sta sad? Ne mogu vratiti vreme unazad i ispraviti greske, to jednostavno ne ide. Cak i ako to zelim svom snagom svog bica. A uvek sam mislila da ja nemam savesti... Ali eto, ispostavilo se tako...imam je..i proganjace me...dok ne posustanem. Ali ne dam se. Necu joj to dozvoliti. Ljudski je gresiti. Samo mi je krivo sto se ovde prelomilo, sa ovim ljudima koje volim. Zasto nisam pogresila sa nekim do koga mi nikad nije stalo? Volim ga. I jako mi je tesko sve ovo. Ali...spremna sam snositi svoje posledice... mogu se nositi sa tim, sa tom vrstom bola... mogu... ja sve mogu.

Nije mi odgovarao na poruke... sinoc... i jutros isto. Odmah mi je proslo kroz glavu da nije slucajno zbog greske koju sam napravila.. Ali ne.. Nemoguce... Zaboga, kako je uopste saznao za to? Ne, ne moze biti... Ali sta ako jeste..? Ja ne znam kako bih dalje... Kad znam da sam kriva..
"Kriva sam pred bogom i pred ljudima,
al' takva mi je sudbina...
Ne misli da ponosna sam na to sto nisam andjeo.
Kad poljubim, ne zavolim,
kad prevarim, ne zazalim.
Al' samo tebi sanjam da se vratim ponovo...
Ponovo, ponovo pred tobom gresna stojim,
ponovo, ponovo za tvoju ljubav molim.."


A, da, na kraju se ispostavilo da je sve oke, da nije bio u mogucnosti da odgovori... Hm... Cista paranoja. Valjda to treba tako... Valjda zbog savesti...

22.12.2010. u 12:43 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (6)

Opis bloga

I dalje pokusavam da se pronadjem u tudjim licima, stanovnicima nekih drugih svetova, gde je nas?

Lažem svojim slatkim jezikom kurve svetice.

Sve što kažem, lažem. Lažem i sad kad kažem da lažem.

Sa osmehom sve je mnogo lakše.

Smej se. Možda sutra bude gore.

Žorž Sand pisala Balzaku

"Vi uzimate čoveka onakvim kako ga sami vidite, a ja osećam u sebi potrebu da ga prikažem onakvim kakvim bih želela da ga vidim."