Osvrt na realnost

ponedjeljak, 21.02.2005.

Lakša od zraka

Neizmjerno sam sretna posljednjih dana. Naime, ponovno sam otkrila da su moji osjećaji iskreni i moja želja za njim čista i snažna kao nikada niti jedna želja koju sam osjetila. Snaga mojih osjećaja daje mi snagu za novi dan, za nove odluke, za osmjeh na licu. Shvatlia sam da čak niti nije potrebno da bude pored, da nije potrebno da mi govori kako me voli. Više se ne ubijam pitajući se voli, ne voli i sl. Ja ga osjećam. I kroz svoje ga osjećaje doživljavam, i doživljavam njegovu ljubav. Drugima će to možda zvučati čudno. I meni bi prije nekoliko mjeseci. Ali, nikada nisam voljela ovako i bojim se da mnogi nisu tako da neće shvatiti. Nadam se da će vam se desiti. Ako to osjetite dobit ćete sasvim novi smisao... najjači od svih.

- 10:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #