nedjelja | 24.07.2011.

u cast pok. Amy Winehouse

Kako sam vec rekao u prvom postu, nalazim se u stranoj zemlji. Nije bitno u kojoj, jer sve su one razvijenije nalik jedna na drugu. Vrijeme mi nije dopustalo kupanje na jezeru ili izlet u prirodu, pa sam posao do obliznjeg grada. Lutajuci ulicama bjeh zatecen kisom, pa sam bio usao u jednu prodavaonicu cdova.
Rock, heavy metal, indie, pop, sve mi je to postalo na neki nacin dosadno. Ne "isfurano", kako bi to rekao prosjecan "trendy" sedamnaestogodisnjak, vec jednako. Monotono.
Amyinu glazbu cuo sam puno puta na radiju, ali vise sam o njoj slusao na televiziji. Prokleti mediji uvijek su je prikazivali u najgorem svijetlu, nikada nije bilo ni rijeci o njenoj nadarenosti i glazbenim uspjesima (5 osvojenih Grammyja za album Back to black, 2006. godine). Njen glas bio je zaista poseban, a talent, dakako, neosporiv. Iz znatizelje, uzeo sam album u ruke i krenuo prema blagajni, no ipak sam ga ostavio i kupio druga dva albuma, renomiranih svjetskih rock zvijezda.
Kasnije sam dosao kuci, otvorio dnevnik.hr i nasao sokirajucu vijest o njenoj smrti. Kako mi je samo bilo zao.

Amy Winehouse preminula je s 27 godina, i tako je usla u takozvani "Klub 27", kamo obozavatelji svrstavaju velike rock zvijezde koje su, takoder, preminule u 27 godini. Najpoznatiji su, pazite sad, Brian Jones, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison i Kurt Cobain. Nevjerojatnom slucajnoscu sve su ove glazbene legende preminule nesretnom smrcu u svojoj 27. godini. Sad je i Amy usla u klub, zasluzeno (svojim talentom i uspjesima), ali prerano, previse prerano. :(

Nama obozavateljima, ili onima koji cemo tek to postati, ostaje samo utjeha kako je Amy zauvijek otisla u legendu, njena glazba ce se slusati jos dugo vremena, ostat ce uspomena na nju gdje je na vrhuncu slave. A ona, vjerojatno negdje gore pije whiskey u drustvu Janis Joplin i ostalih prerano preminulih velikana glazbe.

Pocivala u miru !

- 00:19 - Komentari (0) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.