nedjelja, 16.04.2006.

Nekom takvom



Eto, dogodio se taj konsert Nouvelle Vague kod nas. I beše takav kakav beše, za mene lično potpuno prelep, za masu generalno takođe izvanredan a za izvođače same, jako interesantan i isunjavajući.
Da spomenem da je bilo i onih koji nisu mogli na stranu da stave činjenicu uobičajeno lošeg domo-omladinskog ozvučenja i prostora, te nisu bili u stanju dobro ni da se zabave.

Inace, sto se Gaje tice, da objavim da je viđen na tom konsertu u Domu Omladine međ 1000 ljudi (50 organizastorski spisak , 100 press i 50 francuski kulturni centar, resto rasprodato za budibogzna par sati).
A taj Gaja se daje za nekog koji me, kao progoni u stopu, a kad treba da mi se javi, on skrene pogled. Tako je to bilo u raznim kafanama, a tako je to bilo i te noći. Ovde je Dara prevrsila meru, pa zamalo da ga nisam odžepario ispred garderobe, gde je pomenuti ostavio svoju neurednu jaknu na čiviluk br. 233.
Nisam ga ošamario samo zato što je bio u društvu one lepe.
Ali ne Lepe Bajovic Ilic, koja pevaše čuveni hit Traktor traktor traktorče, vozi Mile motorče, iz još čuvenijeg slavujskog sela Mrčajevci, već lepe Maje, o kojoj pisah poslednji put.

I da ne bude da sam opčinjen Gajom kao takvim, nastavio bih malo još o konsertu odnosno gostovanju ove francuske družine u Beogradu.
Te u tom smislu, pošto smo se spontano nanjušili, rešio sam da ih, bar neke od njih, odvedem u kafanicu na čašicu razgovora i fine rakijce zvane kalvados. Naime, beše to Kula, kafana u kojoj se skupljaju s konca i konopca, te se tako i mi nađosmo tu.
I tu dobih sve potrebne informcije u vezi sa gore iznetom tvrdnjom da su se članovi benda lepo proveli u Beogradu i da su prijatno iznenađeni svojom popularnošću ali u isto vreme i toplinom publike na koju naiđoše u Srbiji.

Ako iko ima neki problem sa napred iznetom pričom neka se žali Birou.
Ja nekom takvom ništa drugo ne mogu da kažem.

- 21:37 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>