Osrednja poezija bose pjevačice

ponedjeljak, 30.06.2008.

Ne znam, jednostavno ne znam

Uopće ne znam
što želim od budućnosti,
osobito one bliže.

Tako je divno bilo
školovati se i studirati,
uvijek si znao iduću stepenicu.

I uvijek je iduća stepenica
bila sasvim dovitljiva,
u skladu s mogućnostima.

Sad mi je glava prazna,
a srce još i više,
budućnosti me strah.

30.06.2008. u 18:03 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 29.06.2008.

Najbolji prijatelji

Skroz smo slični,
volimo i opere i mjuzikle,
i cvijeće i čokolade,
i putovanja i uzbuđenja.

Zajedno smo tužni,
zajedno se radujemo,
zajedno padamo u depresije
i nadilazimo svoje granice.

Zvuči predobro
da bi bilo istinito?
Ipak je istina jer svatko je sebi
najbolji prijatelj.

29.06.2008. u 22:47 • 1 KomentaraPrint#

subota, 28.06.2008.

Dijete betona

Odveli me u planine,
da se divim prirodi,
da se divim prostranstvima.

A meni srce zatitralo
kad se vratih među nebodere,
na uzavreli beton.

28.06.2008. u 19:36 • 0 KomentaraPrint#

petak, 27.06.2008.

Bez riječi

Da znam da danas umirem,
da vidim lice Boga i ljubavi,
bi li se mijenjala?
Gorko su potekle suze,
u mraku, u tišini.
Stotine misli, stotine,
a niti jedne prikladne riječi.

27.06.2008. u 01:24 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 26.06.2008.

Puni krug

Nije li čudno kako se može
u najgorem trenutku napraviti puni krug,
s kraja opet doći na početak
i shvatiti da si godinama radio
da bi došao do ironičnog zaključka
da si vjerojatno trebao raditi nešto drugo.

Što je to drugo, ne znaš,
ima li uopće nešto drugo, ne znaš,
ima li nešto u čemu si bolji?
Ne želiš cijeli život sjediti u četiri zida,
raditi za stolom s bolom u leđima,
reproducirati "velike izume".

Ne želiš da ti posao bude smisao života
(jer to ionako nije moguće),
ali htio bi zarađivati kroz hobi
kojeg dakako nemaš
jer ti to što radiš nije ostavilo
ni vremena ni volje.

26.06.2008. u 20:23 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 25.06.2008.

Samo simbol?

Da nosim raspelo oko vrata
ne bi me u trgovini
prodavačice pretraživale
i neprikladno inspicirale
sadržaj mojih kolica.

Što je još važnije,
ne bih morala objašnjavati
kakav sam katolik
niti što to znači,
skratila bih si muke.

25.06.2008. u 16:20 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 24.06.2008.

Ne želim

Ne želim više pisati o tuzi,
ne želim se jadati zbog neshvaćenosti,
ne želim filozofirati o ljubavi.

24.06.2008. u 15:43 • 2 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 23.06.2008.

Zbunjena

Ostala sam potpuno zbunjena.
Sreli smo se jednom,
dobro se razumjeli,
izmijenili kontakte.

Nisam mu se javila
jer mi se nije činilo prikladno,
a on se javio opet
tek nakon mjesec dana.

Sreli smo se po drugi put,
dobro se razumjeli,
dogovorili da ćemo se naći
još prije nego otputuje.

Nisam mogla održati obećanje
pa je on našao načina
da me nađe i da se oprosti,
koliko god to čudno bilo...

I kada smo se sreli po treći put,
dobro smo se razumjeli,
a mene je bilo malo strah
ima li tu nekakve kemije.

Kemije s njegove strane,
s moje strane,
jednostrane ili obostrane,
želim da budu neznane.

Na rastanku je bio
ponešto šarmantan i smion,
a dobio je samo
un beso u obraz.

Već mi je svejedno
jer sresti ga neću
vrlo, vrlo vjerojatno,
nikada više.

23.06.2008. u 22:28 • 1 KomentaraPrint#

nedjelja, 22.06.2008.

Otvaram oči

Otvaram širom oči
i gledam oko sebe
pitajući se konstantno
koliko je stoljeća potrebno
da bi pronašli srodnu dušu.

22.06.2008. u 20:49 • 1 KomentaraPrint#

subota, 21.06.2008.

Stvarni život

Bit će da sam nezahvalna...
ali nikako da se pomirim
s time tko sam i što sam,
kamo - čini se - idem,
ljudima oko sebe
i svijetom takvim kakav jest.

21.06.2008. u 16:18 • 0 KomentaraPrint#

petak, 20.06.2008.

Jedan narod, jedna ćud

Oborila me noćaš neizreciva tuga,
u crno je zavila cijelu naciju,
i pitam se, pitam, zašto tako gorko,
kad meni u biti i nije nešto stalo
do najvažnije sporedne stvari na svijetu.

Govorila sam često ovih dana
kako Hrvati nemaju mnogo drugih radosti
pored čuda zvanog nogomet,
prekasno sam shvatila da sam tim riječima
prvenstveno i nenamjerno opisala sebe.

20.06.2008. u 23:44 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 19.06.2008.

Daleko, predaleko

Javio se iz daleke zemlje
moj novi poznanik,
prilično neočekivano,
a tako dražesno i ljupko
kao što već dugo nitko nije.

Čekao me s čokoladama,
kaže, nisam se pojavila
pa ih je pojeo sam
(kamo sam to trebala doći
još uvijek nisam saznala).

Zapamtio je, naime,
da su curama samo potrebni
čokolada i komplimenti,
a ovog drugog, kaže on,
valjda dosta čujem.

Pita me što sam, tko sam,
tko se krije iza djevojke
simpatična osmjeha - zgodne -
naoko pametne -
koja je sjedila na stubištu.

Koja je izvanredno dražesno
ruku naslanjala na lice
smišljajući argumente
u prefilozofskoj diskusiji.
Samo 808 kilometara.

19.06.2008. u 18:33 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 18.06.2008.

Poražavajuće statistike

Ili je problem taj da me
"mračna strana" privlači,
ili je statistički nemoguće
naletjeti na vjernike,
ili je to nekakva kušnja
u koju niti sama ne vjerujem,
ili sam ja nešto drugo
pa privlačim sebi jednake,
ili se zapravo radi o tome
da se suprotnosti slažu.

Najvjerojatnije je to nekakva
kozmički uvjetovana neukusna šala
koja uvijek dođe na moj račun:
ako naletim na još kojeg
predanog uvjerenog ateistu
s čuđenjem u očima,
vrištat ću zatvorenih usta,
otvorenih očiju
i probodenih pluća.

18.06.2008. u 15:28 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 17.06.2008.

U nekom savršenom svijetu

U nekom savršenom svijetu
bilo bi sasvim nebitno
tko smo, što smo i otkud smo,
slažemo li se više ili manje,
tražimo li bolje ili lošije,
ja se ne bih pitala
svakih nekoliko sati
je li mi stalo uopće,
je li njemu imalo bitno,
koliko još i do kada,
čemu sve ove misli,
čemu sve ove slutnje
i sumnje i komplikacije.

Možda je ljubav komplicirana,
barem tako kažu,
ja ne bih znala
jer se ne sjećam više,
pod smjelom pretpostavkom
da se imam čega sjećati.

Je li to neka suluda kemija,
nekakav neuspjeli blagoslov,
zaslužena kletva?

17.06.2008. u 15:36 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 16.06.2008.

Prokletstvo dijaspore

Veći si Hrvat izvan Hrvatske,
veći katolik od samog pape,
vatreniji navijač od bad blue boysa,
a tako žedan plavog mora,
zlatnih polja i zelenih brda,
domaće razumljive riječi,
vijesti iz domovine i dobre i loše,
prošlosti svoje i korijena,
a djeca ti govore jezikom stranaca
jer ti je dom daleko od doma.

16.06.2008. u 23:43 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 15.06.2008.

Uvijek ista priča

Opet sam naročito osjetljiva,
kao i obično u ono neko doba mjeseca.
Zašto misle da tko je hipersenzibilan
nema zašto isplakati utrobu?

Osjećam se tako posramljeno,
i to sasvim besmisleno,
osjećam se poniženo,
baš ničim zasluženo,
osjećam se čudno.

Biti drugačiji od drugih,
biti bolji na svoj vlastiti način,
biti dosljedniji idealima,
ništa od toga nije teško,
teško je samo biti odbačen.

15.06.2008. u 15:48 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Blog bose pjevačice

Ne više nego jednom dnevno, od sumraka do zore ili od zore do sumraka, bosa pjevačica piše o potrazi za novim cipelama. Ne zna što je to umjetnost, uostalom, tko to danas zna. Zna samo pretipkati zbrku u svojoj glavi, upirući pogled u čarape i nebo istovremeno.

Tragovi

[* znači da s vremena na vrijeme bosa pjevačica napiše i nešto manje osrednje]

Iza onih vrata
Dragocjeno, krhko, propalo
Ne podcjenjujte vrijeme
U potrazi za novim cipelama
* Rano sam počela
* O ljubavi
Don't worry, be happy
Kako nebitno
Pogled u daljinu
Iznad nule
U mojoj glavi zbrka
Pomraćenje
Kulinarsko pretjerivanje
Pomiri se
Noćna ptica ljenivica
Prijateljstvo je nešto drugo
Ne znati, a poznavati
Promatram
* Ne znam ni sama
Ovo je bio dobar dan
Kad su kola krenula nizbrdo
Ne suspregnuvši suze
Suspregnuvši suze
* Nedjeljno poslijepodne
Nepotrebna žurba
Transformacija čovjek-hologram
Četiri zida
Glupost
Nemam riječi
Napokon
Virtualni prijatelji
Grižnja savjesti
Sama
* Vjerujem u vrijeme
Počelo je
Muko moja
Ne znam, jednostavno ne znam
Najbolji prijatelji
Dijete betona
Bez riječi
Puni krug
Samo simbol
Ne želim
Zbunjena
Otvaram oči
Stvarni život
* Jedan narod, jedna ćud
* Daleko, predaleko
Poražavajuće statistike
U nekom savršenom svijetu
Prokletstvo dijaspore
Uvijek ista priča
Posljedice samostalnosti
Pogled u budućnost
S vremena na vrijeme
Zbog pravoga čovjeka
U meni
Neodlučna
Na Opatovini
Krive cipele
* Crno-bijeli svijet
Lice kao s naslovnice
Nekako poznato
Rijeka
* Spoznaja skrivena u staklenci kompota
Don't let me get me
Tko još treba psihologa
Mijenjam se
* Investicije u budućnost
Čovjek je društveno biće
Jednostavno sasvim drugačija
* Prenapredna evolucija
Tko ne želi biti Audrey Hepburn?
Neosnovani snovi
Opsesija na četiri noge
Okaljala sam ideale
Sajam taštine?
Malo retorično
Kriza ranih godina
Industrija i ja
Nesigurna
Mudrost dolazi polako
Kao ptica selica
Djeca kiše, djeca sunca
* Starim
* O mamama sve najbolje
I ovaj dan
Što zaista želim
Uzaludno
Mjerila neodgovornosti?
* Sutra počinjem kuhati
Trivijalne novogodišnje rezolucije
* Posljedice novogodišnje noći
* Traži se
Ne vjerujem
Ispričavam se
Nedjelja, ta slatka nedjelja
Došašće je došlo
* Zaljubljeni, naivni fikus
Zovu me puritanka
Niske temperature
Stari prijatelj
Kad će više
Dugine boje 07
Što se želi
Vrijeme protiv mene
* Još jedan čudan dan
Ne reci nikome
Tko sam danas?
* Poseban koncert, 2. dio
* Zaljubljeni fikus
Uoči predizborne kampanje
18. studenog

Znam, ne znam
* Poseban koncert, 1. dio
* O velikoj žutoj omotnici
Neshvaćene želje u
neizvjesnosti

Retoričko pitanje
Sestrinstvo superheroina
* U mojoj glavi
Puste želje, 4. dio
Puste želje, 3. dio
Puste želje, 2. dio
Puste želje, 1. dio
Siva percepcija
Šutnja je zlato
* U uredu za izgubljeno-nađeno
* Iluzije
Sjećam se
Kao jesenja kiša
Ni riječi više
Moj život u izvedbi marionete
* Bez utjehe, bez kose
* Nije kriv
Priznanje
Fuck you, Mrs. Robinson
* Žao mi je, ausverkauft!