srijeda, 13.04.2005.

Što su napravili od Večernjaka???

Više od 30 godina radio sam u Večernjaku. Bio sam jedan od onih koji su izdvajali za neboder, za rotaciju, za kompjutere.... A onda su oni isključili mene. I isplatili kao zonskog nogometaša.
Ostala je gorčina, ali ovo sada što se događa, te nema više veze s mozgom. Ne ulazim u uređivačku politiku, to je stvar Malih novina (KLEINE ZEITUNG). Ne ulazim u to da Večernjak ima 30 posto manje teksta od Jutarnjeg.
Ali, ako je moguće na internetu čitati Večernjak, pa i Male oglase, neka mi netko objasni zašto više ne mogu (pet dana je zatvoren, odnosno u radu), a zatim ne dopušta listanje oglasa. Na telefonski upit odgovaraju da je u pitanju novi program... pa ovo i ono.

Pitam ja njih, kako u Hustonu koriste nove programe? Ruše li raakete zbog toga? Veliki i pametni, a nadasve iskusni kompjutoraši. Gospodo trebali ste naučiti neke stvari od Lucije. Iskustvo je temelj mudrosti i napretka. Sram Vas bilo
- 13:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>