Jelena Rozga



Rozga u crnoj koži oduševila Chicago: 'Publika je sa mnom disala!'

Puna dojmova od New Yorka, presretna zbog divnog koncerta i publike napuštam New York ali si dajem obećanje da se opet vraćam. To je grad koji me uistinu osvojio svojom energijom i duhom.
Krećemo prema Chicagu koja je druga postaja naše američke turneje. Veselim se novom gradu, novoj publici i novim uspomenama. Kako nam je raspored u Americi dosta gust, ne prepuštam ništa slučaju već po samom dolasku, nakon kratkog odmora u hotelu moja prijateljica Gordana i ja zaputile smo se u grad.Inače u Chicagu živi velik broj naših iseljenika pa sam nekako uzbuđena zbog koncerta.

Koncert u Chicagu me oborio s nogu! Publika je skupa sa mnom disala, plesala i pjevala cijelu večer. Jednostavno osjetite ljubav u zraku i želite je podijeliti, pa kako im uzvratiti ljubav nego iskrenom emocijom i pjesmom, oni su me nosili cijeli koncert. Uistinu sam bila iznenađena kako su svi pjevali sve moje stare i nove pjesme što je samo dokaz da glazba ne poznaje udaljenost i da je on ta koja spaja. Tu večer ja sam bila povezana sa svojom publikom i mi smo bili jedno..Umorna ali sretna odlazim na spavanje. Milijun misli u mojoj glavi, sređujem ih i stavljam u ladicu divnih uspomena. Već sam uzbuđena zbog novog koncerta i odlaska u Kanadu i Toronto. Veselim se novom gradu, novim ljudima, novoj kulturi i novim uspomenama.-govori nam Jelena...

26.11.2012. u 19:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2012 (13)
Studeni 2012 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi